Quote from Guest on 7 September 2011, 10:02http://www.elsakerhetsverket.se/sv/Produktsakerhet/Forsaljningsforbud/GPS-klocka-aterkallas-fran-konsument/
Det här var faktiskt det första jag såg när jag öppnade kartongen.
Så nu är det bara att åka tillbaka med den...
Det här var faktiskt det första jag såg när jag öppnade kartongen.
Så nu är det bara att åka tillbaka med den...
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:12Min är så.
Jag laddar dock alltid klockan från datorn så adaptern används inte.Om man lämnar tillbaka den. Kan man få ut en ny då?
Min är så.
Jag laddar dock alltid klockan från datorn så adaptern används inte.
Om man lämnar tillbaka den. Kan man få ut en ny då?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:17Det är bara adaptern det gäller. Du får nog en ny sådan, inte en ny klocka.
Det är bara adaptern det gäller. Du får nog en ny sådan, inte en ny klocka.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:19Det är ju bara att välja. Antingen åker man tillbaka med den och väntar på att man får en ny adapter, eller så använder man en annan USB-laddare som inte har problemet, vilken som helst går bra. Eller så låter man helt enkelt bli att sätta adaptern fel oc
Det är ju bara att välja. Antingen åker man tillbaka med den och väntar på att man får en ny adapter, eller så använder man en annan USB-laddare som inte har problemet, vilken som helst går bra. Eller så låter man helt enkelt bli att sätta adaptern fel oc
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:20Jag laddar också antingen via dator eller en annan USB-laddare.
Har du kvitto på att du har köpt den på Netonnet så måste de ta tillbaka den. Själv tänkte jag vänta och se ifall det kommer nån slags meddelande därifrån. De har iaf tagit bort FR305 från h
Jag laddar också antingen via dator eller en annan USB-laddare.
Har du kvitto på att du har köpt den på Netonnet så måste de ta tillbaka den. Själv tänkte jag vänta och se ifall det kommer nån slags meddelande därifrån. De har iaf tagit bort FR305 från h
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:21För övrigt är det kontaktsystem vi har i Sverige och stora delar av Europa idiotiskt ifrån början eftersom man kan vända kontakterna hur som helst i det och få fas och nolla var som helst, men det är lite svårt att ändra på nu.
För övrigt är det kontaktsystem vi har i Sverige och stora delar av Europa idiotiskt ifrån början eftersom man kan vända kontakterna hur som helst i det och få fas och nolla var som helst, men det är lite svårt att ändra på nu.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:33Jo, speciellt med tanke på att alla enfasapparater är konstruerade så att det inte spelar nån roll hur kontakten är vänd.
Jo, speciellt med tanke på att alla enfasapparater är konstruerade så att det inte spelar nån roll hur kontakten är vänd.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:36annars kan man ju alltid se det som att det blivt lite mer spänning i träningen
annars kan man ju alltid se det som att det blivt lite mer spänning i träningen
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 18:01Det är inte en OK konstruktion som den ser ut idag. Men man skall ju vara riktigt klantig om man skall göra sig illa på den där!
Är det någon som lyckats ??
Det är inte en OK konstruktion som den ser ut idag. Men man skall ju vara riktigt klantig om man skall göra sig illa på den där!
Är det någon som lyckats ??
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 19:32"Jo, speciellt med tanke på att alla enfasapparater är konstruerade så att det inte spelar nån roll hur kontakten är vänd."
Det är inte riktigt sant. I princip alla strömbrytare är t.ex enpoliga, så det har viss betydelse för vad som är strömsatt eller i
"Jo, speciellt med tanke på att alla enfasapparater är konstruerade så att det inte spelar nån roll hur kontakten är vänd."
Det är inte riktigt sant. I princip alla strömbrytare är t.ex enpoliga, så det har viss betydelse för vad som är strömsatt eller i