Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:12Underligt. Gäller det bara klockor köpta på NetOnNet, tro? Jag har en 305:a inköpt på annat ställe, och jag har inte adapter europa- till amerikansk kontakt, utan min europakontakt snäpper jag dit ISTÄLLET för den amerikanska. I övrigt är det exakt samma
Underligt. Gäller det bara klockor köpta på NetOnNet, tro? Jag har en 305:a inköpt på annat ställe, och jag har inte adapter europa- till amerikansk kontakt, utan min europakontakt snäpper jag dit ISTÄLLET för den amerikanska. I övrigt är det exakt samma
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:26Min - som är köpt på Internet hos Elgiganten - ser inte heller ut som den "farliga".
Min - som är köpt på Internet hos Elgiganten - ser inte heller ut som den "farliga".
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:30inte min heller - köpt på Media Markt
inte min heller - köpt på Media Markt
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:41Jag har en 310:a, men det är nog samma adapter som den Mattias skriver om.
Jag har en 310:a, men det är nog samma adapter som den Mattias skriver om.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:55Stämmer bra det Fredrik, lampbrytare är väl tex ofta enpoliga.
Verkar som att Netonnet har köpt ett parti där tillverkaren har slängt med en fuladapter istället för den korrekta europapluggen med snäpplåsning.
Stämmer bra det Fredrik, lampbrytare är väl tex ofta enpoliga.
Verkar som att Netonnet har köpt ett parti där tillverkaren har slängt med en fuladapter istället för den korrekta europapluggen med snäpplåsning.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 22:20Netonnet brukar väl ofta parallellimportera, så det är inte omöjliogt att det gäller bara dem.
Netonnet brukar väl ofta parallellimportera, så det är inte omöjliogt att det gäller bara dem.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 09:08Netonnet har förmodligen köpt sina klockor av olika leverantörer/grossister vid olika tillfällen.
Jag har en 305:a.
Samma adapter som Mattias, dvs enbart europakontakt.
Köpt hos Netonnet!
Netonnet har förmodligen köpt sina klockor av olika leverantörer/grossister vid olika tillfällen.
Jag har en 305:a.
Samma adapter som Mattias, dvs enbart europakontakt.
Köpt hos Netonnet!
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 13:41Min 310XT är köpt på NetOnNet och har den korrekta kontakten m snäppfastsättning.
Min 310XT är köpt på NetOnNet och har den korrekta kontakten m snäppfastsättning.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:18Min 310XT är köpt från Siba.se och har den man trycker in från sidan/toppen
(hur nu än man vill se det) 🙂Antar att det är den man bör ha.
http://img8.imageshack.us/img8/4645/imag0537o.jpg
Mvh
Manne
Min 310XT är köpt från Siba.se och har den man trycker in från sidan/toppen
(hur nu än man vill se det) 🙂
Antar att det är den man bör ha.
http://img8.imageshack.us/img8/4645/imag0537o.jpg
Mvh
Manne
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:03Fick ett brev från Nettonet om detta och de byter ut laddaren mot en med Europaplugg.
Fick ett brev från Nettonet om detta och de byter ut laddaren mot en med Europaplugg.