Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Som det är idag: Man planerar in en aktivitet, t.ex så har jag planerat in ett F&S-pass imorgon. När den aktuella dagen kommer och man EJ genom för träningen så klickar man ju på "nej träningen blev inte av". Då försvinner alla spår av den träningen.
Mitt

Jag brukar sätta tiden till 0 minuter och skriva min kommentar där. Bara som ett litet tips.

Jag skulle få pippi och konstant dåkligt samvete! Jag planerar massor, genomför en del. En del planer är bara som jag spånar.

Jag kör också med 0 minuter, ibland iaf, beror på hur "hårt" jag planerat passet.

Men planerade ej genomförda pass kunde komma in på ngt "urblekt sätt", det vore rätt snyggt .. och om satte ej genomfört pga sjukdom kunde man få räkna in dem i sammanställ

Ja så klart man sätta tiden på 0,,,det tänkte inte jag på. Men jag skulle gärna ha dem i en annan färg för det vore bra att snabbt kunna se som en översikt i kalendern.

Håller med. Vad ska man med en planering till om man inte kan följa upp den i efterhand.

Det vore ju trevligt om man själv kunde välja färger också. Jag antar att man skulle kunna klassificera pass som; planerat, genomfört, planerat ej genomfört, sjuk/övrigt. På så sätt har man fem färginställningar för kalendern som man kan göra. Fem? Ja, du

Nyfiken: jobbar du med datorer?

Vad får dig att tro det? Jupp, så kallad IT-konsult. Imorgonen är sista dagen innan semestern så jag är ganska omotiverad just nu.

Och jag är omotiverad eftersom jag sitter på en obligatorisk placering...fast just nu är det lugnt också

12