Quote from Funbeat user on 6 July 2006, 13:39Hade jag aaaaallldrig kunnat gissa :)))
Hade jag aaaaallldrig kunnat gissa :)))
Quote from Pernilla Liljegren on 6 July 2006, 13:50Vilket av det? Bristen på motivation? 😉
Vilket av det? Bristen på motivation? 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2006, 16:00Den verkar drabba många just nu 🙂
Den verkar drabba många just nu 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 12 July 2006, 11:33vad sägs om att kunna välja färger på sajten helt och hållet? som en extragrej... flera på piggis verkar itne vilja byta pga färgerna, själv hade jag gärna bytt och donat lite... det brular finnas på sajter att var och en ställer in sina egna färger, vet
vad sägs om att kunna välja färger på sajten helt och hållet? som en extragrej... flera på piggis verkar itne vilja byta pga färgerna, själv hade jag gärna bytt och donat lite... det brular finnas på sajter att var och en ställer in sina egna färger, vet
Quote from Panama B on 12 July 2006, 13:38Vore det inte battre att locka till sig folk som gillar att trana istallet for dom som hakar upp sig pa farger..,...
Websiter finns redan for dom som vill andra farg 🙂
http://webcolor.webmaster-kit.com/
Vore det inte battre att locka till sig folk som gillar att trana istallet for dom som hakar upp sig pa farger..,...
Websiter finns redan for dom som vill andra farg 🙂
http://webcolor.webmaster-kit.com/
Quote from Pernilla Liljegren on 12 July 2006, 13:50Vad är det för fel på lite allmänt skitsnack, även på en träningssite?
Vad är det för fel på lite allmänt skitsnack, även på en träningssite?
Quote from Linda Ryen on 12 July 2006, 14:31Kollade på länken du angett Magnus....Måste man vara datasnille för att få lite färg på sina sidor kan det kvitta....Jag är mer i nivå med Musses målarlåda så då snackar jag hellre skit som vanligt än att få ny fin färg på siten
Kollade på länken du angett Magnus....Måste man vara datasnille för att få lite färg på sina sidor kan det kvitta....Jag är mer i nivå med Musses målarlåda så då snackar jag hellre skit som vanligt än att få ny fin färg på siten
Quote from Håkan Lilja on 12 July 2006, 14:33Iofs ligger det väl ingen motsättning mellan färg och skitsnack. Man kan ju färga sitt skitsnack med några väl valda ord... 🙂
Iofs ligger det väl ingen motsättning mellan färg och skitsnack. Man kan ju färga sitt skitsnack med några väl valda ord... 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 12 July 2006, 14:43Färgstarkt tal? Jodå...inga problem...
Färgstarkt tal? Jodå...inga problem...
Quote from Cliff Barnes on 12 July 2006, 16:24Cool sida, Magnus. 🙂
Cool sida, Magnus. 🙂