Quote from Guest on 14 January 2015, 10:40Hej! Någon som har förslag på kvalitativa trainerpass runt 60 min? Trampar på en trainer Elite Qubo utan datorkoppling eller kadens/wattmätare. Mitt fokus framförallt är att bli starkare och jag kör 2-3 pass per vecka.
Ett favoritpass idag är:
10 min upp
Hej! Någon som har förslag på kvalitativa trainerpass runt 60 min? Trampar på en trainer Elite Qubo utan datorkoppling eller kadens/wattmätare. Mitt fokus framförallt är att bli starkare och jag kör 2-3 pass per vecka.
Ett favoritpass idag är:
10 min upp
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 10:50Kolla på Sufferfest, har lite olika pass.
Annars brukar jag själv köra lite spotify-intervaller. Där jag varierar mellan t.ex en låt snabbt/lätt, 1 låt lugnt och skönt tempo, 1 låt stående tungt. Sätt på shuffle så vet du inte om du får en 5-minuters låt
Kolla på Sufferfest, har lite olika pass.
Annars brukar jag själv köra lite spotify-intervaller. Där jag varierar mellan t.ex en låt snabbt/lätt, 1 låt lugnt och skönt tempo, 1 låt stående tungt. Sätt på shuffle så vet du inte om du får en 5-minuters låt
Quote from Lars Mörrby on 14 January 2015, 10:59Spinervals
Spinervals
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 11:17Sufferfest är bra, har kört mycket med flera av filmerna.
Denna säsong har jag börjat med trainerroad. Du skrev att du inte hade hastighet/kadensmätare, gällde det trainern eller cykeln? Har du kadens/hastighet på cykeln (ANT+) kan jag rekommendera train
Sufferfest är bra, har kört mycket med flera av filmerna.
Denna säsong har jag börjat med trainerroad. Du skrev att du inte hade hastighet/kadensmätare, gällde det trainern eller cykeln? Har du kadens/hastighet på cykeln (ANT+) kan jag rekommendera train
Quote from Mattias Johansson on 14 January 2015, 11:22Sufferfest är riktigt bra. Kör dessa även ibland på mina spinningpass.
Angels och The Hunted kör jag som styrke pass. Angels är min favorit av de två.
Blender tror jag också passar dig. Ger ett bra uthållighets pass.http://www.thesufferfest.com/trainin
Sufferfest är riktigt bra. Kör dessa även ibland på mina spinningpass.
Angels och The Hunted kör jag som styrke pass. Angels är min favorit av de två.
Blender tror jag också passar dig. Ger ett bra uthållighets pass.
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 11:52Jag använder också trainerroad som jag tycker är mycket bra. Det finns ett liknande alternativ som är gratis: https://maximumtrainer.com/
Jag använder också trainerroad som jag tycker är mycket bra. Det finns ett liknande alternativ som är gratis: https://maximumtrainer.com/
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 12:17Jag kör med cykeldator på bakhjulet! Biltema 99 kr! Ett tips bara! Du kan ju köra flåset torsdag. 10 x 1 min 30 sek vila! Eller döds45or, 45 sek full fräs och 15 sek vila x 20! Äckligt pass! Ett annat tips är att köra 40 min tempo och sedan 5 km löpning
Jag kör med cykeldator på bakhjulet! Biltema 99 kr! Ett tips bara! Du kan ju köra flåset torsdag. 10 x 1 min 30 sek vila! Eller döds45or, 45 sek full fräs och 15 sek vila x 20! Äckligt pass! Ett annat tips är att köra 40 min tempo och sedan 5 km löpning
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 14:05Tack för många bra tips! Nu har jag lite nyheter att testa????????.
Tack för många bra tips! Nu har jag lite nyheter att testa????????.
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 15:36Flåsettor skulle de stå inte flåset torsdag!
Flåsettor skulle de stå inte flåset torsdag!
Quote from Mattias Johansson on 14 January 2015, 15:58Vill man köra korta intervaller med Sufferfest är det följande som gäller: The Downward Spiral, Revolver och Half is Easy.
Sista är ny och jag har inte hunnit testat den ännu men låter härligt plågsam.Half is Easy
A 39 minute workout that comfortably fi
Vill man köra korta intervaller med Sufferfest är det följande som gäller: The Downward Spiral, Revolver och Half is Easy.
Sista är ny och jag har inte hunnit testat den ännu men låter härligt plågsam.
Half is Easy
A 39 minute workout that comfortably fi