Quote from Guest on 30 June 2007, 12:27Jag haltar omkring här hemma med en skada på vänster knä. Det började i tisdags med att jag hittade en knöl på utsidan som inte gör ont och en vattenfylld bula i knävecket. Jag har även ont när jag trycker på lårets framsida ovanför knäskålen. Det är någ
Jag haltar omkring här hemma med en skada på vänster knä. Det började i tisdags med att jag hittade en knöl på utsidan som inte gör ont och en vattenfylld bula i knävecket. Jag har även ont när jag trycker på lårets framsida ovanför knäskålen. Det är någ
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 12:37Tycker att du ska ta kontakt med en läkare.
Är ingen som helst expert på området.Men jag hade liknande problem för ett par år sedan, när jag vred till knät och en sena blev inflammerad. Fick hjälp att få ner inflammationen med akupunktur, vilket var myc
Tycker att du ska ta kontakt med en läkare.
Är ingen som helst expert på området.
Men jag hade liknande problem för ett par år sedan, när jag vred till knät och en sena blev inflammerad. Fick hjälp att få ner inflammationen med akupunktur, vilket var myc
Quote from Therese Woodhill on 1 July 2007, 19:14Jag hade en stor knuta(vätska) på framsidan av min fot i höjd med vristen i veckan, den försvann efter några dagar. Jag fick den av att ha hoppat in i trucken och fastanat med foten på stödet och fick där av en sträckning på musklen som sitter där.
Så tr
Jag hade en stor knuta(vätska) på framsidan av min fot i höjd med vristen i veckan, den försvann efter några dagar. Jag fick den av att ha hoppat in i trucken och fastanat med foten på stödet och fick där av en sträckning på musklen som sitter där.
Så tr