Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 17:55Är det inte troligare att du har tänkt fel under FREKVENS (nedanför det du klippt in ovan...)?
Frekvens
Här anger du hur ofta målet ska stämmas av, tex veckovis eller månadsvis. Du kan också ha ett mål som gäller för hela perioden.Varje år
Varje månad
Är det inte troligare att du har tänkt fel under FREKVENS (nedanför det du klippt in ovan...)?
Frekvens
Här anger du hur ofta målet ska stämmas av, tex veckovis eller månadsvis. Du kan också ha ett mål som gäller för hela perioden.
Varje år
Varje månad
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:50Tog så att det skulle gälla under hela
lade in alla pass för hela tiden men det blev fel i mätaren så måste ha gjort fel i pass
Tog så att det skulle gälla under hela
lade in alla pass för hela tiden men det blev fel i mätaren så måste ha gjort fel i pass
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:59Sandra: Har du valt "Summera för alla dagar mellan start- och slutdatum" då?
Eller.. jag vet! Lägg upp ett mål igen så kan jag se om jag kan se vad det är för knas med det, om du vill alltså? 🙂
Sandra: Har du valt "Summera för alla dagar mellan start- och slutdatum" då?
Eller.. jag vet! Lägg upp ett mål igen så kan jag se om jag kan se vad det är för knas med det, om du vill alltså? 🙂
Quote from Camilla Höög on 17 August 2011, 10:31Ja, låt mätaren målet ligga kvar så vi kan kika på det och beskriv gärna lite mer vad som blir fel i mätaren.
Ja, låt mätaren målet ligga kvar så vi kan kika på det och beskriv gärna lite mer vad som blir fel i mätaren.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 23:44under mätaen stå det hur mkt man ska uppmäta eller nåt, den blev fel Skulle göra mera helt enkelt för att få mätaren att stiga till grönt
under mätaen stå det hur mkt man ska uppmäta eller nåt, den blev fel Skulle göra mera helt enkelt för att få mätaren att stiga till grönt
Quote from Camilla Höög on 18 August 2011, 06:22Lägg gärna upp målet igen och beskriv vad den ska göra och vilket värde du förväntar dig att önskvärt minsta ska vara.
Lägg gärna upp målet igen och beskriv vad den ska göra och vilket värde du förväntar dig att önskvärt minsta ska vara.