Quote from Guest on 16 March 2011, 21:29Igår tog jag min första cykeltur i år, det va inte lång runda cyklade c:a 10 km, käns bra, fast det va kanska kallt, fast solen skiner men ändå kallt. Hoppas bara att värmen kommer snart. Det räcker den här kylan.
Igår tog jag min första cykeltur i år, det va inte lång runda cyklade c:a 10 km, käns bra, fast det va kanska kallt, fast solen skiner men ändå kallt. Hoppas bara att värmen kommer snart. Det räcker den här kylan.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:39Ja, snart kan man börja cykla till jobbet.
Ja, snart kan man börja cykla till jobbet.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:44Det har väl alla gjort hela vintern... eller? 😉
Det har väl alla gjort hela vintern... eller? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2011, 21:46Ja, cykla har vi väl gjort hela tiden.
Ja, cykla har vi väl gjort hela tiden.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:52Självklart! Några av mina bästa cykelturer någonsin har varit vintercykling! 🙂
Självklart! Några av mina bästa cykelturer någonsin har varit vintercykling! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:31Ja, naturligtvis... det har kostat ett par vurpor och frusna tår men vad fan 😉
Ja, naturligtvis... det har kostat ett par vurpor och frusna tår men vad fan 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:57Jag har funderat allvarligt på den här för att klara av cyklingen nästa vinter..
http://www.ktrakcycle.com/
Jag har funderat allvarligt på den här för att klara av cyklingen nästa vinter..
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 11:26Nja, det verkar lite overkill tycker jag 🙂 Tycker man kommer tillräckligt långt med CX+dubbdäck. Inga krascher den här vintern i alla fall.
Nja, det verkar lite overkill tycker jag 🙂 Tycker man kommer tillräckligt långt med CX+dubbdäck. Inga krascher den här vintern i alla fall.
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2011, 12:05Gick omkull två gånger. En gång för jag kom emot en iskant, var nivåskillnad på ca 3-4 cm. Ungefär som att köra på en rännsten i sidan. Så det var inte halkan i sig.
Och en kurva med blankis, där föreslog ingenting. Dumma jag reste på mig och svarade de
Gick omkull två gånger. En gång för jag kom emot en iskant, var nivåskillnad på ca 3-4 cm. Ungefär som att köra på en rännsten i sidan. Så det var inte halkan i sig.
Och en kurva med blankis, där föreslog ingenting. Dumma jag reste på mig och svarade de
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 12:07Jag körde ner i ett osynligt dike. Lite snopet.
Jag körde ner i ett osynligt dike. Lite snopet.