Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenFörsta gången jag är här...
You need to log in to create posts and topics.

Tycker detta verkar vara en spännande diskussion att följa. Får man hänga med? Är dock lite osäker på hur det hela går till. Är helt ny på Funbeat men tycker sidan verkar ha det mesta och vara väldigt bra.

Alla är välkommna. Vi har ett grupp mål och så diskuterar vi och peppar varandra 🙂 Alla sätter sina egna mål och bestämmer själv hur många minutrar man vill ha som mål på en vecka. Kika in på vecka 2 där vi e mest aktiva nu 🙂 Välkommen och häng på.

Det kom en liknande fråga för någon vecka sedan som fick väldigt bra svar i länken nedan 🙂

http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=24947

Välkommen förresten verkligen kul att så många hittar hit (L)

Ja, som sagt är alla välkomna! Men vi blir ledsna om du inte sätter något mål för då förstör du vår gruppstatistik! Men det antar jag att du hade tänkt göra ändå? Välkommen hit 😉

Tack! Självklart ska jag sätt upp mål, det är ju det som är poängen här och att man kan sporra varandra. Jag har gått in på V. 2 och satt ett mål för den här veckan. Nu är det bara till att kämpa på...

Jag såg det, och jag har lagt in det i gruppmålet nu. På tal om nya medlemmar och mål så har vi tre stycken som iaf var med här häromdagen och inte satt några mål. Jag tror jag tänker maila dem under veckan och se vad jag kan göra åt det... Statistiken bl

kan du som administratör stänga av medlemmar?

Nej det kan jag inte. Men jag kan ju be dem att inte förstöra vår statistik och så länge de inte är allmänt taskiga människor så kommer de att acceptera valet och antingen sätta ett mål eller lämna gruppen... det skulle jag gjort iaf. Dessutom har de ju i

Sant, jag var bara lite nyfiken på hur det fungerade 🙂