Quote from Guest on 28 June 2009, 11:31Vill bara dela med mig av att jag Sprang mitt första lopp igår ! det blev semesterloppet i Mariefred. Trots värmen så tog jag mig runt milen på 49:30 Och är hur nöjd som helst. Nu är man taggad som bara den att fortsätta att springa flera lopp..../ Ha de
Vill bara dela med mig av att jag Sprang mitt första lopp igår ! det blev semesterloppet i Mariefred. Trots värmen så tog jag mig runt milen på 49:30 Och är hur nöjd som helst. Nu är man taggad som bara den att fortsätta att springa flera lopp..../ Ha de
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 11:41Härligt! Och grattis! 50 minuter var drömgränsen för mig på mitt första lopp och du fixade det på första försöket, inte illa!
Härligt! Och grattis! 50 minuter var drömgränsen för mig på mitt första lopp och du fixade det på första försöket, inte illa!
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 17:44Bra jobbat!! Någongång ska jag också springa milen under 50...men det dröjer än...haha!
Bra jobbat!! Någongång ska jag också springa milen under 50...men det dröjer än...haha!
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:11Grattis! Det måste ha kännts skönt och en bra tid var det ju också.
Jag hoppas på att klara milen på 60 min i år.
Grattis! Det måste ha kännts skönt och en bra tid var det ju också.
Jag hoppas på att klara milen på 60 min i år.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 23:13Tack ska ni ha... ja det kändes jätte skönt ! lycka till själva nu
Tack ska ni ha... ja det kändes jätte skönt ! lycka till själva nu