Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:59Hmm - är inte kvoten "lopp runt Växjö-sjön och på lagunen-området" ganska full redan som det är?? Vårruset, Växjöloppet med alla dess klasser, menar jag. Jag förstår inte riktigt det unika och lockande med detta, men jag är kanske lite negativ.
Nåväl, de
Hmm - är inte kvoten "lopp runt Växjö-sjön och på lagunen-området" ganska full redan som det är?? Vårruset, Växjöloppet med alla dess klasser, menar jag. Jag förstår inte riktigt det unika och lockande med detta, men jag är kanske lite negativ.
Nåväl, de
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:55Växjö Marathon går också runt Växjösjön. Åtta varv... 😉
Växjö Marathon går också runt Växjösjön. Åtta varv... 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:34Ja, Marcus - jag vet! (H) Det tog ett bra tag innan jag hade lust att förlägga löpträningen dit igen, hehe!.
Ska du springa det loppet i höst?
Ja, Marcus - jag vet! (H) Det tog ett bra tag innan jag hade lust att förlägga löpträningen dit igen, hehe!.
Ska du springa det loppet i höst?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 23:06Anmälde mig i våras... men nu har jag inte tagit ett löpsteg på en månad pga seg skada. Vet inte alls när det kan tänkas bli bra, men går en månad till känns det inte så lämpligt eller intressant att (försöka) springa ett marathon några veckor senare.
Anmälde mig i våras... men nu har jag inte tagit ett löpsteg på en månad pga seg skada. Vet inte alls när det kan tänkas bli bra, men går en månad till känns det inte så lämpligt eller intressant att (försöka) springa ett marathon några veckor senare.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 11:16Hoppas skadan ordnar till sig. Har själv ett knä, som satt käppar i hjulet för mig i ett år nu. 🙁
Jag ska hålla utkik efter dig i resultatlistan!
Hoppas skadan ordnar till sig. Har själv ett knä, som satt käppar i hjulet för mig i ett år nu. 🙁
Jag ska hålla utkik efter dig i resultatlistan!