Quote from Guest on 20 August 2012, 22:50Är det förtielva miljoners JavaScript på Funbeat? Det hår inte art zooma in eller över huvudtaget scrolla på iPhone på ett träningspass.
Funbeat är fan segare slöare och står å tuggar mer än 1700-tals DN.se
NÄR ska Funbeat bli snabb igen?
Är det förtielva miljoners JavaScript på Funbeat? Det hår inte art zooma in eller över huvudtaget scrolla på iPhone på ett träningspass.
Funbeat är fan segare slöare och står å tuggar mer än 1700-tals DN.se
NÄR ska Funbeat bli snabb igen?
Quote from Rasmus Olsson on 20 August 2012, 23:00Det är så segt att varje knapp tryckning rar evighet så rättstavning inte fungerar. Fick!
Det är så segt att varje knapp tryckning rar evighet så rättstavning inte fungerar. Fick!
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 23:08Intressant, det upplever inte jag. Å andra sidan fick jag nog för ett tag sedan när reklam bråkade med mig (igen!) och satte på adblocker.
Intressant, det upplever inte jag. Å andra sidan fick jag nog för ett tag sedan när reklam bråkade med mig (igen!) och satte på adblocker.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 23:08Och nej, jag orkade inte felanmäla....
Och nej, jag orkade inte felanmäla....
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:47På en vanlig dator märks det inte, men jag kan hålla med om att sajten är relativt tung på mobila enheter. Däremot vet jag inte om den någonsin har varit särskilt snabb så länge jag har varit med.
På en vanlig dator märks det inte, men jag kan hålla med om att sajten är relativt tung på mobila enheter. Däremot vet jag inte om den någonsin har varit särskilt snabb så länge jag har varit med.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 08:38Fungerar lätt och smidigt på min Android-platta.
Fungerar lätt och smidigt på min Android-platta.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 08:55Visa träningspass-sidan är tyvärr lite extra seg i de fallen man visar karta och/eller diagram över datapunkterna i träningspasset. På en iPhone blir det förstås lite extra långsamt eftersom den är så mycket långsammare än en modern PC/Mac.
Kan tilläggas
Visa träningspass-sidan är tyvärr lite extra seg i de fallen man visar karta och/eller diagram över datapunkterna i träningspasset. På en iPhone blir det förstås lite extra långsamt eftersom den är så mycket långsammare än en modern PC/Mac.
Kan tilläggas
Quote from Rasmus Olsson on 21 August 2012, 09:05Vore ju najs om sajtens gränssnitt var lite mer anpassat för smartphones. Kan ge mig den på att de står för ganska stor del av trafiken.
Vore ju najs om sajtens gränssnitt var lite mer anpassat för smartphones. Kan ge mig den på att de står för ganska stor del av trafiken.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 09:52Ja, det vore finfint med en sådan anpassning.
Ja, det vore finfint med en sådan anpassning.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 12:06Man måste ha automatisk öppning av rundan när man tittar på ett pass,
bättre med en knapp "Visa rundan"
Man måste ha automatisk öppning av rundan när man tittar på ett pass,
bättre med en knapp "Visa rundan"