Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 12:15Erik: Vi hade på det sättet tidigare, men då kom synpunkter på att man var tvungen att klicka. Vi ska fundera på om man borde kunna välja själv.
Erik: Vi hade på det sättet tidigare, men då kom synpunkter på att man var tvungen att klicka. Vi ska fundera på om man borde kunna välja själv.
Quote from Jonny Persson on 21 August 2012, 12:18Ja jag måste erkänna att jag går sällan in och tittar på/kommenterar andras träning av den enkla anledning att det laddas upp dom där jättebilderna på rundor och pulskurvor.
Ja jag måste erkänna att jag går sällan in och tittar på/kommenterar andras träning av den enkla anledning att det laddas upp dom där jättebilderna på rundor och pulskurvor.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 12:44Några kommer alltid att ha synpunkter. (sten i glashus)
Med fler och fler GPS-rundor så blir det bara tyngre framöver.
Nu när det är segt och nya rapporter släpps.
Så att slippa få upp karta automatiskt hade sparat mycket.
Några kommer alltid att ha synpunkter. (sten i glashus)
Med fler och fler GPS-rundor så blir det bara tyngre framöver.
Nu när det är segt och nya rapporter släpps.
Så att slippa få upp karta automatiskt hade sparat mycket.
Quote from Rasmus Olsson on 21 August 2012, 20:40Åh, jag vill också ha en kaffekopp vid min bild 😉
Åh, jag vill också ha en kaffekopp vid min bild 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 22:30Kan notera att den reklamfria varianten som stjärnan ger funkar smidigt och smärtfritt bå min gamla ajfån 3GS. Dock har man en stor bred vit högermarginal som känns layoutmässigt onödig.
Kan notera att den reklamfria varianten som stjärnan ger funkar smidigt och smärtfritt bå min gamla ajfån 3GS. Dock har man en stor bred vit högermarginal som känns layoutmässigt onödig.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 22:31Kommer du åt startsidan?
Kommer du åt startsidan?
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 22:35Man måste kanske ha en stjärna för att se startsidan.
Man måste kanske ha en stjärna för att se startsidan.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 22:37Haha, ja.... det hade ju varit något. Men nu känner jag en med stjärna som inte heller kommer åt det...
Haha, ja.... det hade ju varit något. Men nu känner jag en med stjärna som inte heller kommer åt det...
Quote from ellen olsson on 21 August 2012, 23:17Startsidan verkar svår att få till...
Startsidan verkar svår att få till...