Quote from Guest on 7 May 2013, 12:29Ska byta ut mina slitna adidas Supernova glide 3 mot nyare dito och landar då på glide 5.
Har 8.5 uk på glide 3 ( har funkat hyfsat men aningen små på långpassen) och testade för skojs skull att att mäta mina fötter och ser då att dessa är 26 cm vilket
Ska byta ut mina slitna adidas Supernova glide 3 mot nyare dito och landar då på glide 5.
Har 8.5 uk på glide 3 ( har funkat hyfsat men aningen små på långpassen) och testade för skojs skull att att mäta mina fötter och ser då att dessa är 26 cm vilket
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 12:39Det är inte så att du har US 8.5?
Det är inte så att du har US 8.5?
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 07:54Tänk vad enkelt om alla angav storleken i cm eller tum i stället!
Ofta är det ju olika storlekstabeller för barn, junior, dam och herr med för att krångla till livet ännu mer.
Lycka till med storleksletandet 🙂
Tänk vad enkelt om alla angav storleken i cm eller tum i stället!
Ofta är det ju olika storlekstabeller för barn, junior, dam och herr med för att krångla till livet ännu mer.
Lycka till med storleksletandet 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 22:55Bra tanke men har koll på us/uk!
Bra tanke men har koll på us/uk!
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 00:08Jag har alltid en storlek större i löparskor än i vanliga skor och du kanske har detsamma?
Mina första löparskor var enligt tabell och de satt helt "perfekt" med blånaglar och blåsor som följd... 😉
Jag har alltid en storlek större i löparskor än i vanliga skor och du kanske har detsamma?
Mina första löparskor var enligt tabell och de satt helt "perfekt" med blånaglar och blåsor som följd... 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 15:07Gjorde också misstaget att missta mig på US/UK storlekar. För två år sedan köpte jag i London samma sko som jag redan hade hemma så jag behövde ju inte ens prova. Storleken visste jag ju också, var duktig och tom skrivit ner den på en lapp (US storlek!).
Gjorde också misstaget att missta mig på US/UK storlekar. För två år sedan köpte jag i London samma sko som jag redan hade hemma så jag behövde ju inte ens prova. Storleken visste jag ju också, var duktig och tom skrivit ner den på en lapp (US storlek!).
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 18:38När jag mätte mina fötter i en löparbutik så sa personalen att man måste lägga på minst 0,5-1,0 cm för att få den korrekta storleken. Så om dina fötter mäter 26 cm skall du enligt denna princip ha 26,5-27,0 cm, vilket väl förändrar det hela något.
När jag mätte mina fötter i en löparbutik så sa personalen att man måste lägga på minst 0,5-1,0 cm för att få den korrekta storleken. Så om dina fötter mäter 26 cm skall du enligt denna princip ha 26,5-27,0 cm, vilket väl förändrar det hela något.