Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 13:08...och Hara-KI-ri.
...och Hara-KI-ri.
Quote from Bjarne Lewin on 26 March 2010, 13:37Troligen så går det inte att plocka bort en träningstyp från listan och listan är redan så lång att den är ohanterlig.
Sedan kan man ju i så fall diskuttera om man ska registrera uppmjukning för sig och kondition för sig och rörlighetsträning för sig ell
Troligen så går det inte att plocka bort en träningstyp från listan och listan är redan så lång att den är ohanterlig.
Sedan kan man ju i så fall diskuttera om man ska registrera uppmjukning för sig och kondition för sig och rörlighetsträning för sig ell
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:23För inte så länge sen fanns det väl tom "vilodag" och "sjukdag" som tillval där? Eller såg jag och min hjärna i kors då? Så Olle rensar troligen rimligen där emellanåt..
Hakuna matata!
För inte så länge sen fanns det väl tom "vilodag" och "sjukdag" som tillval där? Eller såg jag och min hjärna i kors då? Så Olle rensar troligen rimligen där emellanåt..
Hakuna matata!
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:28Sjukdom finns fortfarande som träningsform :-).
Sjukdom finns fortfarande som träningsform :-).
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:32Stört-kul 🙂
Stört-kul 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:35🙂
Vissa tycker det är praktiskt att kunna se hur mycket sjukdom man haft t.ex. i pajdiagrammen.
🙂
Vissa tycker det är praktiskt att kunna se hur mycket sjukdom man haft t.ex. i pajdiagrammen.
Quote from Bjarne Lewin on 26 March 2010, 14:52Jag använder mig av det 🙂
Fast jag kollar i det stora diagrammet under "Min träning" ---> "Visa i diagram". Där kan man välja att diagrammet endast ska visa sjukdom och antalet träningsdagar, och så kan man se veckovis, månadsvis och årsvis 🙂
Jag använder mig av det 🙂
Fast jag kollar i det stora diagrammet under "Min träning" ---> "Visa i diagram". Där kan man välja att diagrammet endast ska visa sjukdom och antalet träningsdagar, och så kan man se veckovis, månadsvis och årsvis 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:02Det är klart, sjukdom påverkar ju så träning går direkt bakåt i många fall, och kan kännas viktigt att få räkna in för att förklara för sig själv eller någon annan om "varför man ligger efter i förväntad nivå" troligen, eller nått 😀
Jag ska börja paja
Det är klart, sjukdom påverkar ju så träning går direkt bakåt i många fall, och kan kännas viktigt att få räkna in för att förklara för sig själv eller någon annan om "varför man ligger efter i förväntad nivå" troligen, eller nått 😀
Jag ska börja paja
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:06Lite kass dock att vila försvunnit. :@
Lite kass dock att vila försvunnit. :@
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:22:@ kan instämma i din klagokör där Manne! Jag reggade vila som "övrig AKTIVITET" idag - kändes lätt bakvänt snedtänt...!
Sedär on-topic...ändringar i träningslistan har hänt historiskt sett (H)
:@ kan instämma i din klagokör där Manne! Jag reggade vila som "övrig AKTIVITET" idag - kändes lätt bakvänt snedtänt...!
Sedär on-topic...ändringar i träningslistan har hänt historiskt sett (H)