Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatF&S Yoga
You need to log in to create posts and topics.

...och Hara-KI-ri.

Troligen så går det inte att plocka bort en träningstyp från listan och listan är redan så lång att den är ohanterlig.

Sedan kan man ju i så fall diskuttera om man ska registrera uppmjukning för sig och kondition för sig och rörlighetsträning för sig ell

För inte så länge sen fanns det väl tom "vilodag" och "sjukdag" som tillval där? Eller såg jag och min hjärna i kors då? Så Olle rensar troligen rimligen där emellanåt..

Hakuna matata!

Sjukdom finns fortfarande som träningsform :-).

Stört-kul 🙂

🙂

Vissa tycker det är praktiskt att kunna se hur mycket sjukdom man haft t.ex. i pajdiagrammen.

Jag använder mig av det 🙂

Fast jag kollar i det stora diagrammet under "Min träning" ---> "Visa i diagram". Där kan man välja att diagrammet endast ska visa sjukdom och antalet träningsdagar, och så kan man se veckovis, månadsvis och årsvis 🙂

Det är klart, sjukdom påverkar ju så träning går direkt bakåt i många fall, och kan kännas viktigt att få räkna in för att förklara för sig själv eller någon annan om "varför man ligger efter i förväntad nivå" troligen, eller nått 😀

Jag ska börja paja

Lite kass dock att vila försvunnit. :@

:@ kan instämma i din klagokör där Manne! Jag reggade vila som "övrig AKTIVITET" idag - kändes lätt bakvänt snedtänt...!

Sedär on-topic...ändringar i träningslistan har hänt historiskt sett (H)