Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonF7 Triaden (sprint)
You need to log in to create posts and topics.

Usch, vilket tråkigt besked. Hade verkligen sett fram emot detta. 🙁 Känns svårt att förstå varför man inte kan få cykla på vanliga vägen till Örslösa-rondellen (det är ju trots allt ingen jättelång sträcka) och varför det ska ta 6 veckor för länsstyrels

Det her er bare å ta med humör; og stor takk til F7 gjengen som har arrangert, men desverre fått satt kjepper i hjulene.

Og om dere rister fram noe til neste år, enten vi svömmer i baseng eller i Lidan; jeg kommer (noen skal ha sisteplassen, også).

MVH

En him tidigt på säsongen nästa år vore kanon. Blir väl begränsat antal startande
om de ska simmas i bassäng. Men vi som va anmälda i år borde få företräde 😉

Skulle det vara omöjligt att ha sprint och halv-IM samma dag? Vore tråkigt om den enda tritävlingen jag kan vara med i försvinner.

Jag vill också ha sprint kvar.

½IM är en utmärkt nybörjardistans. 😉
Min första triathlon var en ½IM med bassängsimning.

Ja men nästa år vill jag värma upp med en sprint i maj för att göra ½-IM senare.

Jag körde ½IM i maj. De anordnade en sprint samma dag men varför inte utnyttja att man är bättre på långdistans med vettigare fördelning mellan grenarna?

Om man nu klarar halvdistans. Jag har inte gjort min första än. Kan knappt springa 5 km som det ser ut idag.