Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:25Usch, vilket tråkigt besked. Hade verkligen sett fram emot detta. 🙁 Känns svårt att förstå varför man inte kan få cykla på vanliga vägen till Örslösa-rondellen (det är ju trots allt ingen jättelång sträcka) och varför det ska ta 6 veckor för länsstyrels
Usch, vilket tråkigt besked. Hade verkligen sett fram emot detta. 🙁 Känns svårt att förstå varför man inte kan få cykla på vanliga vägen till Örslösa-rondellen (det är ju trots allt ingen jättelång sträcka) och varför det ska ta 6 veckor för länsstyrels
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 09:15Det her er bare å ta med humör; og stor takk til F7 gjengen som har arrangert, men desverre fått satt kjepper i hjulene.
Og om dere rister fram noe til neste år, enten vi svömmer i baseng eller i Lidan; jeg kommer (noen skal ha sisteplassen, også).
MVH
Det her er bare å ta med humör; og stor takk til F7 gjengen som har arrangert, men desverre fått satt kjepper i hjulene.
Og om dere rister fram noe til neste år, enten vi svömmer i baseng eller i Lidan; jeg kommer (noen skal ha sisteplassen, også).
MVH
Quote from j sollerman on 6 May 2010, 09:20En him tidigt på säsongen nästa år vore kanon. Blir väl begränsat antal startande
om de ska simmas i bassäng. Men vi som va anmälda i år borde få företräde 😉
En him tidigt på säsongen nästa år vore kanon. Blir väl begränsat antal startande
om de ska simmas i bassäng. Men vi som va anmälda i år borde få företräde 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 10:12Skulle det vara omöjligt att ha sprint och halv-IM samma dag? Vore tråkigt om den enda tritävlingen jag kan vara med i försvinner.
Skulle det vara omöjligt att ha sprint och halv-IM samma dag? Vore tråkigt om den enda tritävlingen jag kan vara med i försvinner.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:17Jag vill också ha sprint kvar.
Jag vill också ha sprint kvar.
Quote from ellen olsson on 6 May 2010, 11:37½IM är en utmärkt nybörjardistans. 😉
Min första triathlon var en ½IM med bassängsimning.
½IM är en utmärkt nybörjardistans. 😉
Min första triathlon var en ½IM med bassängsimning.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:42Ja men nästa år vill jag värma upp med en sprint i maj för att göra ½-IM senare.
Ja men nästa år vill jag värma upp med en sprint i maj för att göra ½-IM senare.
Quote from ellen olsson on 6 May 2010, 11:44Jag körde ½IM i maj. De anordnade en sprint samma dag men varför inte utnyttja att man är bättre på långdistans med vettigare fördelning mellan grenarna?
Jag körde ½IM i maj. De anordnade en sprint samma dag men varför inte utnyttja att man är bättre på långdistans med vettigare fördelning mellan grenarna?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:53Om man nu klarar halvdistans. Jag har inte gjort min första än. Kan knappt springa 5 km som det ser ut idag.
Om man nu klarar halvdistans. Jag har inte gjort min första än. Kan knappt springa 5 km som det ser ut idag.