Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFacebook?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag kopplade ihop min Funbeat med Facebook i juni, och då syntes min träning både för mig och andra på min Wall/Logg. Sen blev det lite uppehåll, men när jag kom igång igen i slutet av juli, så syns min pass på min funBeat-flik i facebook, men det publice

Facebook ändrar sina inställningar titt som tätt så vissa saker slutar funka ibland 🙂

Kolla under: Account->Application settings->Funbeat->Edit settings->Additional permissions->Publish content to my Wall

Jo, jag hade hittat den, och där är det ikryssat. Så det borde funka... Men icke. Funkar det för dig nu alltså, så det är inget generellt kommunikationsproblem mellan FB och FB? Hmm, är det en ren slump att båda förkortas FB? 😉

Japp, dagens pass hamnade på min Wall.

Har du nyligen bytt lösenord på facebook? När jag bytte lösenord där slutade det funka. Gick in och kopplade ihop fb och fb igen och då började det fungera igen. (Minns inte exakt vad jag gjorde faktiskt.)

Jag testade att koppla ifån och koppla ihop igen, men det blev ingen skllnad. Ska testa igen och vänta en stund, så får vi se....

Har du testat att ta bort applikationen helt?

Jag tog bort den helt i går, har nu lagt till den igen. Och likadant, jag ser alla min pass i Funbeat-flikne, men den kan ju bara jag själv se, ingen annan, så det är ju meningslöst. Däremot syns inte passen i Wall, men det kanske ska vara så, att gamla p

Det är bara nya pass som publiceras på din wall.

Det är bara nya pass som kommer upp 🙂
Du får se när du tränat nästa gång om det funkar eller inte...

12