Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 18:53Sådärja, första passet efter Midnattsloppet, och det kom in ordenligt i Fejsan. Men tyvärr syns ju alltså inte ML och passen veckorna innan...
Sådärja, första passet efter Midnattsloppet, och det kom in ordenligt i Fejsan. Men tyvärr syns ju alltså inte ML och passen veckorna innan...
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:59Jag har ändrat lösenord på Facebook men kan inte ändra lösenordet på Funbeat för att koppla ihop dem igen.
Har testat att koppla från fejjan och sedan koppla ihop men kan inte hitta vart man ändrar lösenordet på Funbeat.Hur ska jag göra för att koppla
Jag har ändrat lösenord på Facebook men kan inte ändra lösenordet på Funbeat för att koppla ihop dem igen.
Har testat att koppla från fejjan och sedan koppla ihop men kan inte hitta vart man ändrar lösenordet på Funbeat.
Hur ska jag göra för att koppla
Quote from Camilla Höög on 19 April 2011, 22:07Det behövs inget lösenord i Funbeat för att koppla till Facebook. I Facebook har du gett Funbeat access. Kolla under: Privacy settings->Apps and websites.
Om du vill koppla ihop dem igen så går du in i Facebook och tar bort Funbeats access och sedan lägg
Det behövs inget lösenord i Funbeat för att koppla till Facebook. I Facebook har du gett Funbeat access. Kolla under: Privacy settings->Apps and websites.
Om du vill koppla ihop dem igen så går du in i Facebook och tar bort Funbeats access och sedan lägg