Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFartlek de luxe
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan!

Jag är relativt ny här på funbeat, och utöver det i sammanhanget en novis på löpning. I både tidningar och här läser man ofta om begreppet "fartlek". Lite osäker på vad det exakt innebär (även om jag förstår att det kan variera) och jag tror jag

Det lät som en rolig idé, och jag hade helt klart testat om jag sprungit med musik! (Hmm, kanske en bra idé till crosstrainern ist...Japp; tagen!) 🙂

Med tanke på hur mkt jävvlar anamma o energi en riktigt go hårdrockslåt ger i lurarna kan jag tänka mig att detta funkar bra för att få upp lite "lek" 🙂 Ska testa...

Oj, nu blev jag riktigt pepp på något sådant! Jag har ju alltid musik och blandar gärna lugnt/snabbt, så det låter som att det skulle passa mig jättebra. Dessutom låter det riktigt kul och eftersom jag inte har tränat på flera veckor av många anledning, b

Har testat detta några gånger för ett par år sedan och det är faktiskt superkul!!! 🙂 Bra att du påminde mig - nu ska jag köra "deluxen" igen!

Ja, folk kanske borde klista in sin bästa "de luxe lista" 😉

Varannan låt lugnare skön musik typ JM Jarre, varannan tex Rammstein, tyngre metal eller vaför inte (för längre intervall) några spår från Armin van Buurens A State of Trance (http://www.trancef.com) om man inte gillar rock/metal. Grymt!

Skatepunk låter bra. Lite NOFX borde göra susen.

NOFX! 🙂 Det var tider, det! Och LessThanJake....