Quote from Guest on 31 October 2010, 16:25Hejsan!
Jag är relativt ny här på funbeat, och utöver det i sammanhanget en novis på löpning. I både tidningar och här läser man ofta om begreppet "fartlek". Lite osäker på vad det exakt innebär (även om jag förstår att det kan variera) och jag tror jag
Hejsan!
Jag är relativt ny här på funbeat, och utöver det i sammanhanget en novis på löpning. I både tidningar och här läser man ofta om begreppet "fartlek". Lite osäker på vad det exakt innebär (även om jag förstår att det kan variera) och jag tror jag
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 16:35Det lät som en rolig idé, och jag hade helt klart testat om jag sprungit med musik! (Hmm, kanske en bra idé till crosstrainern ist...Japp; tagen!) 🙂
Det lät som en rolig idé, och jag hade helt klart testat om jag sprungit med musik! (Hmm, kanske en bra idé till crosstrainern ist...Japp; tagen!) 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:06Med tanke på hur mkt jävvlar anamma o energi en riktigt go hårdrockslåt ger i lurarna kan jag tänka mig att detta funkar bra för att få upp lite "lek" 🙂 Ska testa...
Med tanke på hur mkt jävvlar anamma o energi en riktigt go hårdrockslåt ger i lurarna kan jag tänka mig att detta funkar bra för att få upp lite "lek" 🙂 Ska testa...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:39Oj, nu blev jag riktigt pepp på något sådant! Jag har ju alltid musik och blandar gärna lugnt/snabbt, så det låter som att det skulle passa mig jättebra. Dessutom låter det riktigt kul och eftersom jag inte har tränat på flera veckor av många anledning, b
Oj, nu blev jag riktigt pepp på något sådant! Jag har ju alltid musik och blandar gärna lugnt/snabbt, så det låter som att det skulle passa mig jättebra. Dessutom låter det riktigt kul och eftersom jag inte har tränat på flera veckor av många anledning, b
Quote from Daniel Jernebring on 31 October 2010, 18:42Har testat detta några gånger för ett par år sedan och det är faktiskt superkul!!! 🙂 Bra att du påminde mig - nu ska jag köra "deluxen" igen!
Har testat detta några gånger för ett par år sedan och det är faktiskt superkul!!! 🙂 Bra att du påminde mig - nu ska jag köra "deluxen" igen!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 17:22Ja, folk kanske borde klista in sin bästa "de luxe lista" 😉
Ja, folk kanske borde klista in sin bästa "de luxe lista" 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:11Varannan låt lugnare skön musik typ JM Jarre, varannan tex Rammstein, tyngre metal eller vaför inte (för längre intervall) några spår från Armin van Buurens A State of Trance (http://www.trancef.com) om man inte gillar rock/metal. Grymt!
Varannan låt lugnare skön musik typ JM Jarre, varannan tex Rammstein, tyngre metal eller vaför inte (för längre intervall) några spår från Armin van Buurens A State of Trance (http://www.trancef.com) om man inte gillar rock/metal. Grymt!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 20:00Skatepunk låter bra. Lite NOFX borde göra susen.
Skatepunk låter bra. Lite NOFX borde göra susen.
Quote from Daniel Jernebring on 1 November 2010, 21:43NOFX! 🙂 Det var tider, det! Och LessThanJake....
NOFX! 🙂 Det var tider, det! Och LessThanJake....