Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:03nån som testat att beställ här: retrostuk med klubbtryck
http://www.portlandcyclewear.com/woolcyclingjersey.html
nån som testat att beställ här: retrostuk med klubbtryck
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:14Försökte få kontakt med gänget i USA via e-post. Tyvärr svarade de aldrig, gav fasen i att beställa en egen tröja 🙁
Försökte få kontakt med gänget i USA via e-post. Tyvärr svarade de aldrig, gav fasen i att beställa en egen tröja 🙁
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:17En Ardbegtröja köptes på rot! Den kortärmade tröjan lär väl i bästa fall anlända ungefär när snön kommer...
En Ardbegtröja köptes på rot! Den kortärmade tröjan lär väl i bästa fall anlända ungefär när snön kommer...
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:35Singletrack, var katten var det man drack sån öl? 🙂 men snyggast var Ardbegen, helt klart!
Singletrack, var katten var det man drack sån öl? 🙂 men snyggast var Ardbegen, helt klart!
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 16:36Fredrikshof har en snygg klubbtröja samt Caisse dEpargne.
Fredrikshof har en snygg klubbtröja samt Caisse dEpargne.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 18:07Någon som köpt och testat Ardbeg tröjan? Den är sjukt snygg och whiskyn de gör är inte heller illa. Kvalité? Prisvärdhet? Bara designen är värt pengarna men om någon köpt och provat, vore kul att veta lite.
Någon som köpt och testat Ardbeg tröjan? Den är sjukt snygg och whiskyn de gör är inte heller illa. Kvalité? Prisvärdhet? Bara designen är värt pengarna men om någon köpt och provat, vore kul att veta lite.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 18:14Retrotröja var inte helt fel den heller! Någon som testat där?
Retrotröja var inte helt fel den heller! Någon som testat där?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 18:41Jag har Ardbegtröjan. Gillar den för att det är en Ardbegtröja men använder den sällan eftersom jag tycker att såväl kvalitet som passform lämnar en del att önska.
Upplever den som väl kraftig i materialet samt ganska plastig. Passformen...tjaaa, det kan
Jag har Ardbegtröjan. Gillar den för att det är en Ardbegtröja men använder den sällan eftersom jag tycker att såväl kvalitet som passform lämnar en del att önska.
Upplever den som väl kraftig i materialet samt ganska plastig. Passformen...tjaaa, det kan
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 19:46BILD:www.rapha.cc/images/gallery/627-04.jpg
snyggast, skönast.
BILD:www.rapha.cc/images/gallery/627-04.jpg
snyggast, skönast.
Quote from Mikaela Lexén on 1 February 2010, 21:02Jag köpte nyligen Ardbeg-tröjan. Sjukt snygg 🙂
Har inte använt den än så jag kan inte uttala mig om hur den är kvalitetsmässigt.
Har bara tänkt använda den som "glassar"-tröja för de där fincyklardagarna som man har nån gång ibland mellan tävlingar och
Jag köpte nyligen Ardbeg-tröjan. Sjukt snygg 🙂
Har inte använt den än så jag kan inte uttala mig om hur den är kvalitetsmässigt.
Har bara tänkt använda den som "glassar"-tröja för de där fincyklardagarna som man har nån gång ibland mellan tävlingar och