Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag är ny här och jag har regelbundet problem med att FB slutar svara helt under en till tre minuter. Detta händer väl kanske en gång i kvarten eller så. Det är mycket irriterande eftersom exempelvis inlägg i forumen inte blir postade och liknande.

Njae, det är inget som känns bekant direkt, inte på sistone iaf. det var ganska länge sedan jag hade några problem med Funbeat egentligen.

At IE8 haft sina mer eller mindre konstiga krumbukter för sig däremot är en helt annan femma 🙂 (Den kan t ex helt

Nej inte för mig. Det har hänt att Funbeat gått trögt jämfört med resten av Internet vid några enstaka tillfällen men då har det haft med systemunderhåll att göra. Just nu och de senaste veckorna har Funbeat responderat snabbt.

Jo, för mig händer det ibland, och sedan efter en minut eller två får jag upp sidan att "anslutningen svarar inte" och med knappen "Försök igen", och efter tryck på den får jag upp Funbeat igen. Använder Firefox.

Mmm, jag använder med Firefox men det känns osannolikt att det är det som är problemet eftersom de andra 12 siterna som är öppna inte har några liknande problem. Det är hur som helst irriterande men man kan hoppas att det "går över".

Japp, det händer.

EDIT: Men inte en gång i kvarten.

Jag har varit här inne ganska mycket de senaste veckorna som ny medlem och kan inte säga att jag känner igen det och tycker att jag borde ha märkt det. Däremot låg siten nere helt en lite längre stund nån av de senaste morgnarna, i alla fall sett ifrån mi

Det är inget jag känner igen. För Safari på MacOS X.

Inget jag känner igen heller (Safari/Mac resp Chrome/Windows)

Nepp, jag har heller inga problem. Är dagligen inne på Funbeat mycket och visst har det hänt att sidan inte svarat, men på sin höjd nån gång i veckan snarare än en gång i kvarten.