Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:59inge problem här heller (IE8 på XP)
inge problem här heller (IE8 på XP)
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 10:31Jag BOR här. Inga problem på den senaste månaden. Använder Firefox på Vista.
Jag BOR här. Inga problem på den senaste månaden. Använder Firefox på Vista.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 11:33Har också haft bekymmer ibland, använder Firefox, har då provat med explorer och den har då fungerat. Nu var det nån månad sedan jag sist hade bekymmer så det är möjligt att min Firefox har nån ny uppdatering.
Har också haft bekymmer ibland, använder Firefox, har då provat med explorer och den har då fungerat. Nu var det nån månad sedan jag sist hade bekymmer så det är möjligt att min Firefox har nån ny uppdatering.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 18:22Ska vi vara såna har jag inte några problem med Firefox eller Chrome på 64-bits Linux, vare sig hemma eller på jobbet :-). Skulle i första hand gissa på nätproblem.
Ska vi vara såna har jag inte några problem med Firefox eller Chrome på 64-bits Linux, vare sig hemma eller på jobbet :-). Skulle i första hand gissa på nätproblem.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 18:53Idag på förmiddagen så trodde jag faktiskt att jag näst intill hade blivit avförd från FunBeat....allt gick som i ultrarapid...Va faan har jag nu skrivit för skit??????? Men så här på eftermiddagen då jag med bomullsvantarna (Ja ni vet svininfluensan..?!)
Idag på förmiddagen så trodde jag faktiskt att jag näst intill hade blivit avförd från FunBeat....allt gick som i ultrarapid...Va faan har jag nu skrivit för skit??????? Men så här på eftermiddagen då jag med bomullsvantarna (Ja ni vet svininfluensan..?!)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:50Tyvärr händer det mig allt som oftast. Är inne flera ggr per vecka och det nästan varje gång. Lösningen är antingen vänta nån minut eller ladda om sidan flera gånger.
Det händer både hemma och från andra datorer.
Det händer just nu faktiskt, jag får klic
Tyvärr händer det mig allt som oftast. Är inne flera ggr per vecka och det nästan varje gång. Lösningen är antingen vänta nån minut eller ladda om sidan flera gånger.
Det händer både hemma och från andra datorer.
Det händer just nu faktiskt, jag får klic
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:51Konstigt, för mig funkar det blicksnabbt. Och det gör det i regel alltid.
Konstigt, för mig funkar det blicksnabbt. Och det gör det i regel alltid.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 04:04Under 4 sekunder är inte alltid en bra prestation Markus.
Tycker också FB strular konstigt mycket. Förutom att det är frustrerande ibland så är det ju lite konstigt. Börjar tro det jag alltid får höra, att .NET suger. Det vill jag ju inte erkänna!!!
Under 4 sekunder är inte alltid en bra prestation Markus.
Tycker också FB strular konstigt mycket. Förutom att det är frustrerande ibland så är det ju lite konstigt. Börjar tro det jag alltid får höra, att .NET suger. Det vill jag ju inte erkänna!!!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:294s? Det tar kanske 4 tiondelar för mig att ladda om en sida på Funbeat.
4s? Det tar kanske 4 tiondelar för mig att ladda om en sida på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:40funbeat svarar långsamt eller inte alls när det är dags för dig att resa dig från datorn och gå ut och träna! Träna mera så kommer funbeat att gå bättre!
😉
funbeat svarar långsamt eller inte alls när det är dags för dig att resa dig från datorn och gå ut och träna! Träna mera så kommer funbeat att gå bättre!
😉