Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

inge problem här heller (IE8 på XP)

Jag BOR här. Inga problem på den senaste månaden. Använder Firefox på Vista.

Har också haft bekymmer ibland, använder Firefox, har då provat med explorer och den har då fungerat. Nu var det nån månad sedan jag sist hade bekymmer så det är möjligt att min Firefox har nån ny uppdatering.

Ska vi vara såna har jag inte några problem med Firefox eller Chrome på 64-bits Linux, vare sig hemma eller på jobbet :-). Skulle i första hand gissa på nätproblem.

Idag på förmiddagen så trodde jag faktiskt att jag näst intill hade blivit avförd från FunBeat....allt gick som i ultrarapid...Va faan har jag nu skrivit för skit??????? Men så här på eftermiddagen då jag med bomullsvantarna (Ja ni vet svininfluensan..?!)

Tyvärr händer det mig allt som oftast. Är inne flera ggr per vecka och det nästan varje gång. Lösningen är antingen vänta nån minut eller ladda om sidan flera gånger.
Det händer både hemma och från andra datorer.
Det händer just nu faktiskt, jag får klic

Konstigt, för mig funkar det blicksnabbt. Och det gör det i regel alltid.

Under 4 sekunder är inte alltid en bra prestation Markus.

Tycker också FB strular konstigt mycket. Förutom att det är frustrerande ibland så är det ju lite konstigt. Börjar tro det jag alltid får höra, att .NET suger. Det vill jag ju inte erkänna!!!

4s? Det tar kanske 4 tiondelar för mig att ladda om en sida på Funbeat.

funbeat svarar långsamt eller inte alls när det är dags för dig att resa dig från datorn och gå ut och träna! Träna mera så kommer funbeat att gå bättre!
😉