Quote from Guest on 8 March 2011, 11:14Förra året nyttjade jag mig ganska mycket av vägverkets kartor för att se typ av slitlager när jag tittade ut nya rundor. Detta för att slippa riskera köra på grusväg. Det var alltså denna länk jag nyttjade: http://gis.vv.se/iov/
Sedan en tid tillbaka ha
Förra året nyttjade jag mig ganska mycket av vägverkets kartor för att se typ av slitlager när jag tittade ut nya rundor. Detta för att slippa riskera köra på grusväg. Det var alltså denna länk jag nyttjade: http://gis.vv.se/iov/
Sedan en tid tillbaka ha
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 11:24http://www.trafikverket.se/Kontakta-oss/Stall-fragor-och-lamna-synpunkter/
(H)
http://www.trafikverket.se/Kontakta-oss/Stall-fragor-och-lamna-synpunkter/
(H)
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 11:40Jag har redan skickat in denna fråga till dem 😉
Jag har redan skickat in denna fråga till dem 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 11:47Tänkte att det var bäst att nämna möjligheten, om du hade missat att göra det...
Sedan är det ju aldrig fel att hitta nya och förhoppningsvis bättre lösningar. (t+)
Tänkte att det var bäst att nämna möjligheten, om du hade missat att göra det...
Sedan är det ju aldrig fel att hitta nya och förhoppningsvis bättre lösningar. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:35Jag brukar bara köra o se vart jag hamnar, och det blir ytterst sällan på grusvägar.
Jag brukar bara köra o se vart jag hamnar, och det blir ytterst sällan på grusvägar.
Quote from Jonny Persson on 8 March 2011, 16:14Fast det är inte så dumt att ha koll på när en väg är uppriven. Jag trodde jag skulle börjar gråta när jag cyklade bakvägen upp till Jokkmokk söderifrån och med milen kvar till mitt efterlängtade fika så var det bara makadam. Bara att vända eller börja pr
Fast det är inte så dumt att ha koll på när en väg är uppriven. Jag trodde jag skulle börjar gråta när jag cyklade bakvägen upp till Jokkmokk söderifrån och med milen kvar till mitt efterlängtade fika så var det bara makadam. Bara att vända eller börja pr
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 16:15Efter Dalsnibba så klarar man allt.
Efter Dalsnibba så klarar man allt.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 16:21http://one.bjornfredriksson.se/#comments220 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 18:15Tyvärr tycks jag alltid hamna på grusvägar om jag inte kollar upp rundan innan. Det är nästan som en naturlag hos mig :p
Idag hände det igen. Körde med finracern och var hamnade jag? Jo på en unken grusväg, som dessutom var isbelagd. Det var bara till att
Tyvärr tycks jag alltid hamna på grusvägar om jag inte kollar upp rundan innan. Det är nästan som en naturlag hos mig :p
Idag hände det igen. Körde med finracern och var hamnade jag? Jo på en unken grusväg, som dessutom var isbelagd. Det var bara till att
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 22:18Min kontakt på Trafikverket kollar upp varför länken inte fungerar.
http://www.trafikverket.se/Privat/Vagar-och-jarnvagar/Sveriges-vagnat/Information-om-vagar-via-karta/
(Den långa vägen)
Min kontakt på Trafikverket kollar upp varför länken inte fungerar.
http://www.trafikverket.se/Privat/Vagar-och-jarnvagar/Sveriges-vagnat/Information-om-vagar-via-karta/
(Den långa vägen)