Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:42Nu är sidan uppe igen (t+)
Nu är sidan uppe igen (t+)
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:38Ja, titta!
Då var den uppe redan igår eller så, fast den funkade inte i firefox. Får köra med explorer på den sidan då :p/Stefan
Ja, titta!
Då var den uppe redan igår eller så, fast den funkade inte i firefox. Får köra med explorer på den sidan då :p
/Stefan
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 15:19Funkade för mig i går kväll med firefox..
Funkade för mig i går kväll med firefox..
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 16:14Hmm. Skumt, det funkar inte i firefox för mig. Ser bara några ikoner och ett par länkar. Så har det gjort sedan gårdagen. Skit samma, det viktiga är att jag kommer åt det via någon webbläsare iaf.
/Stefan
Hmm. Skumt, det funkar inte i firefox för mig. Ser bara några ikoner och ett par länkar. Så har det gjort sedan gårdagen. Skit samma, det viktiga är att jag kommer åt det via någon webbläsare iaf.
/Stefan
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:03Hmm, kanske var webbläsarstrul från början 🙁
Hmm, kanske var webbläsarstrul från början 🙁
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:47Det funkade inte i explorer från början heller för min del. Men som sagt, det spelar mindre roll nu när det åtminstone funkar i en webbläsare. 😉
/Stefan
Det funkade inte i explorer från början heller för min del. Men som sagt, det spelar mindre roll nu när det åtminstone funkar i en webbläsare. 😉
/Stefan
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 14:50Sidan fungerar inte heller i chrome
Sidan fungerar inte heller i chrome