Quote from Guest on 13 October 2011, 10:03Hej
Jag kör betan på en Samsung S2, snabb och bra androidpryl.
Appen funkar men jag finner att appens fokus är snett.
Jag tar upp telefonen och startar appen; vad är det jag vill göra? Jo starta ett pass. Jag är inte intresserad av att se tidigare trä
Hej
Jag kör betan på en Samsung S2, snabb och bra androidpryl.
Appen funkar men jag finner att appens fokus är snett.
Jag tar upp telefonen och startar appen; vad är det jag vill göra? Jo starta ett pass. Jag är inte intresserad av att se tidigare trä
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2011, 10:13Mycket bra åsikter tycker jag. Olle: Läs ovanstående - så rätt!
Mycket bra åsikter tycker jag. Olle: Läs ovanstående - så rätt!
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 10:51Ja! Just så.
Ja! Just så.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 11:17Jag skiver också under på det där. Men det vore intressant att höra om någon har andra preferenser.
Jag skiver också under på det där. Men det vore intressant att höra om någon har andra preferenser.
Quote from Camilla Höög on 13 October 2011, 13:27Den sidan jag är minst intresserad av är min tidigare träning. Den känner jag ju till. Nyheter är mest intressant av de 3 sidorna som finns idag.
Jag skulle gärna se en startsida med ett antal knappar som startar de vanligast funktionerna: Registrera trän
Den sidan jag är minst intresserad av är min tidigare träning. Den känner jag ju till. Nyheter är mest intressant av de 3 sidorna som finns idag.
Jag skulle gärna se en startsida med ett antal knappar som startar de vanligast funktionerna: Registrera trän
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 15:59Eftersom jag också betatestar android-appen har jag i ett mail från Olle fått information om att appen ska spara passen tills det finns uppkoppling. Så du ska kunna träna utan att ladda upp direkt.
Eftersom jag också betatestar android-appen har jag i ett mail från Olle fått information om att appen ska spara passen tills det finns uppkoppling. Så du ska kunna träna utan att ladda upp direkt.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:14Helt rätt! Precis vad jag också vill ha!
Helt rätt! Precis vad jag också vill ha!
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:24Precis som Annelie säger så sparas passet lokalt om man inte har wifi-anslutning. Jag upptäckte detta av en slump. När du har anslutning så redigerar du passet och trycker spara, så laddas det upp. Det icke uppladdade passet markeras tydligt i listan med
Precis som Annelie säger så sparas passet lokalt om man inte har wifi-anslutning. Jag upptäckte detta av en slump. När du har anslutning så redigerar du passet och trycker spara, så laddas det upp. Det icke uppladdade passet markeras tydligt i listan med
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 20:21+1 på ovan. Det och att man kan gå ut ut appen utan att passet stängs av när man håller på.
Kan ha FB körandes i bakgrunden så länge man har ett pass igång. Så fort man har avslutat passet och väljer att gå ut appen, det är inte förrän då, som appen stän
+1 på ovan. Det och att man kan gå ut ut appen utan att passet stängs av när man håller på.
Kan ha FB körandes i bakgrunden så länge man har ett pass igång. Så fort man har avslutat passet och väljer att gå ut appen, det är inte förrän då, som appen stän
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 11:18Det här är väl lite OT, men Olle har väl specifikt bett om feedback och synpunkter på Android-appen via det mail man fick appen i. Så om du inte redan skickat det här dit så är det ett tips att göra det.
Det här är väl lite OT, men Olle har väl specifikt bett om feedback och synpunkter på Android-appen via det mail man fick appen i. Så om du inte redan skickat det här dit så är det ett tips att göra det.