Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 16:35Tack Jakob mfl för bra synpunkter!
Angående hur man startar inspelning av pass så håller vi på att se över hur man ska göra det. Jag menar inte att vi kommer göra precis så, men eventuellt blir det någon form av förändring där.
Tack Jakob mfl för bra synpunkter!
Angående hur man startar inspelning av pass så håller vi på att se över hur man ska göra det. Jag menar inte att vi kommer göra precis så, men eventuellt blir det någon form av förändring där.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 16:36Glömde säga att appen ju är byggd för att just läsa upp varje kilometer hur det går med hastighet mm. Dock har det inte riktigt funkat på alla telefoner tyvärr. Vi jobbar på att laga den buggen.
Glömde säga att appen ju är byggd för att just läsa upp varje kilometer hur det går med hastighet mm. Dock har det inte riktigt funkat på alla telefoner tyvärr. Vi jobbar på att laga den buggen.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 16:46Jag saknar fortfarande T9 vid kommentarer på passet, jag drar mig från att skriva nåt alls om passet på mobilen.
Det saknar jag verkligen.
Jag saknar fortfarande T9 vid kommentarer på passet, jag drar mig från att skriva nåt alls om passet på mobilen.
Det saknar jag verkligen.
Quote from Camilla Höög on 15 October 2011, 22:03Vad har du för Android-mobil som använder T9? Är det inte förslag från ordlista du menar?
Vad har du för Android-mobil som använder T9? Är det inte förslag från ordlista du menar?
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 22:06Bättre med rättstavningsprogram.
Bättre med rättstavningsprogram.
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 02:31Det är väl förslag på ordlista jag menar, men det heter väl fortfarande T9
att man får ett ord av tre knapptryckningar och inte tre konsonanter
Det är väl förslag på ordlista jag menar, men det heter väl fortfarande T9
att man får ett ord av tre knapptryckningar och inte tre konsonanter
Quote from Camilla Höög on 16 October 2011, 09:46Jag får förslag från 2 knapptryckningar på "Gingerbread keyboard" som jag kör.
T9 är tekniken för att skriva text på 9 numeriska knappar.
När jag skrev på mina gamla telefoner så användes T9 för alla knapptryckningar, inkl. 1 knapp. Hur skrev du annars "i
Jag får förslag från 2 knapptryckningar på "Gingerbread keyboard" som jag kör.
T9 är tekniken för att skriva text på 9 numeriska knappar.
När jag skrev på mina gamla telefoner så användes T9 för alla knapptryckningar, inkl. 1 knapp. Hur skrev du annars "i