Quote from Guest on 29 February 2012, 11:44Hej Olle,
Nu när man klickar i kalendern och vill ändra t.ex. en dagsnotering blir det fel på datumen. Klickar man på en dag i kalendern kommer man till "lägg till träningspass" och där är datumet rätt, men när jag sen klickar på fliken "redigera dagsnote
Hej Olle,
Nu när man klickar i kalendern och vill ändra t.ex. en dagsnotering blir det fel på datumen. Klickar man på en dag i kalendern kommer man till "lägg till träningspass" och där är datumet rätt, men när jag sen klickar på fliken "redigera dagsnote
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:54det märker du i morgon 😉
det märker du i morgon 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 29 February 2012, 13:22Det var ingen fråga, mer ett förslag i en buggrapport. Tycker mig ha märkt det innan också, men inte lika tydligt som idag. Förvirrande när man skriver in mkt i kalendern, och sen är det inte kvar på den dag man tänkt. Och en bugg är en bugg och den borde
Det var ingen fråga, mer ett förslag i en buggrapport. Tycker mig ha märkt det innan också, men inte lika tydligt som idag. Förvirrande när man skriver in mkt i kalendern, och sen är det inte kvar på den dag man tänkt. Och en bugg är en bugg och den borde
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:14att jag svarade så beror på att det varit en bugg tidigare som blev rättad.
Om den uppstått igen pga att det är den 29/2 idag har jag ju ingen aning om - därför mitt svar (för det är fel här också)
Och min smiley var ett försök till humor - inte sarkasm!
att jag svarade så beror på att det varit en bugg tidigare som blev rättad.
Om den uppstått igen pga att det är den 29/2 idag har jag ju ingen aning om - därför mitt svar (för det är fel här också)
Och min smiley var ett försök till humor - inte sarkasm!
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 14:21Jag behöver lägga till en dagsnotering 29 feb men det är ingen som kan göra det alltså??
Jag behöver lägga till en dagsnotering 29 feb men det är ingen som kan göra det alltså??
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 14:27Jag lyckades efter mycket krångel. Inte direkt användarvänligt.
Jag lyckades efter mycket krångel. Inte direkt användarvänligt.
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2012, 14:55Jag la upp gårdagens tre (!) träningar utan problem igår kväll - men så visste jag inte heller att det skulle vara problem 🙂
Jag la upp gårdagens tre (!) träningar utan problem igår kväll - men så visste jag inte heller att det skulle vara problem 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 15:08Är det samma problem med träning då?
Är det samma problem med träning då?
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 15:16Nej det är en bug. Under fliken redigera dagsnotering verkar default-värdet alltid vara dagens datum, men för fliken lägga till träningspass stämmer datumet med vald dag.
Nej det är en bug. Under fliken redigera dagsnotering verkar default-värdet alltid vara dagens datum, men för fliken lägga till träningspass stämmer datumet med vald dag.
Quote from Lena Bjerlöw on 1 March 2012, 15:22Christer, du får läsa buggbeskrivningen eller skapa en egen tråd 😉
Om det beror på skottdagen eller ej var mer en gissning, men problemet återstår även idag. Det går dock att lägga till data om man manuellt matar in dagens datum, men det är en bugg, oc
Christer, du får läsa buggbeskrivningen eller skapa en egen tråd 😉
Om det beror på skottdagen eller ej var mer en gissning, men problemet återstår även idag. Det går dock att lägga till data om man manuellt matar in dagens datum, men det är en bugg, oc