Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej Olle,
Nu när man klickar i kalendern och vill ändra t.ex. en dagsnotering blir det fel på datumen. Klickar man på en dag i kalendern kommer man till "lägg till träningspass" och där är datumet rätt, men när jag sen klickar på fliken "redigera dagsnote

det märker du i morgon 😉

Det var ingen fråga, mer ett förslag i en buggrapport. Tycker mig ha märkt det innan också, men inte lika tydligt som idag. Förvirrande när man skriver in mkt i kalendern, och sen är det inte kvar på den dag man tänkt. Och en bugg är en bugg och den borde

att jag svarade så beror på att det varit en bugg tidigare som blev rättad.
Om den uppstått igen pga att det är den 29/2 idag har jag ju ingen aning om - därför mitt svar (för det är fel här också)
Och min smiley var ett försök till humor - inte sarkasm!

Jag behöver lägga till en dagsnotering 29 feb men det är ingen som kan göra det alltså??

Jag lyckades efter mycket krångel. Inte direkt användarvänligt.

Jag la upp gårdagens tre (!) träningar utan problem igår kväll - men så visste jag inte heller att det skulle vara problem 🙂

Är det samma problem med träning då?

Nej det är en bug. Under fliken redigera dagsnotering verkar default-värdet alltid vara dagens datum, men för fliken lägga till träningspass stämmer datumet med vald dag.

Christer, du får läsa buggbeskrivningen eller skapa en egen tråd 😉

Om det beror på skottdagen eller ej var mer en gissning, men problemet återstår även idag. Det går dock att lägga till data om man manuellt matar in dagens datum, men det är en bugg, oc

12