Quote from Elias Engqvist on 1 March 2012, 17:59Ah, sorry Karin jag läste bara föregående inlägg!
Ah, sorry Karin jag läste bara föregående inlägg!
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2012, 18:10Nu har jag testat och visst är det en bug - inte så krångligt att komma förbi som det verkar här ovan men en bug!
(Inte så krångligt: efter att ha klickat på "Redigera dagsnotering"-fliken så klickar man ju bara i datum-fältet och väljer det datum man vi
Nu har jag testat och visst är det en bug - inte så krångligt att komma förbi som det verkar här ovan men en bug!
(Inte så krångligt: efter att ha klickat på "Redigera dagsnotering"-fliken så klickar man ju bara i datum-fältet och väljer det datum man vi
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:25buggen var fixad för nån månad sen men har återfötts...
buggen var fixad för nån månad sen men har återfötts...
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:49Buggar gör så ibland... Zombiebuggar... 😉
Buggar gör så ibland... Zombiebuggar... 😉
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2012, 18:57Kan tyda på dålig revisionshantering!?
Kan tyda på dålig revisionshantering!?
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:59Kanske, men inte nödvändigtvis. Mer att det inte upptäcks när man testar.
Det finns ju också det inte helt roliga scenariot när man rättar en bug och två nya dyker upp...
Kanske, men inte nödvändigtvis. Mer att det inte upptäcks när man testar.
Det finns ju också det inte helt roliga scenariot när man rättar en bug och två nya dyker upp...
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 16:54Ingen som mailar så det blir gjort lite snabbare? Nähä... jag orkar inte - jag mailade häromdagen så nu får nån annan :). Äh, ja ja, jag gör väl det då. Jag är ju sjuk och har inget bättre för mig.
Idag skulle jag gå in och uppdatera min dagsnotering för
Ingen som mailar så det blir gjort lite snabbare? Nähä... jag orkar inte - jag mailade häromdagen så nu får nån annan :). Äh, ja ja, jag gör väl det då. Jag är ju sjuk och har inget bättre för mig.
Idag skulle jag gå in och uppdatera min dagsnotering för
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 08:15Nu är det fixat!
Nu är det fixat!
Quote from Lena Bjerlöw on 5 March 2012, 08:35Tack!
Tack!