Quote from Guest on 7 November 2010, 17:00Alla har väl någon gång skyllt på materialet när det gått dåligt.. Oftast beror inte motgången på materialet, det är helt enkelt så att det är man själv som har gjort en dålig insats. I detta fall tänker jag dock hävda att materialet sänker prestationen v
Alla har väl någon gång skyllt på materialet när det gått dåligt.. Oftast beror inte motgången på materialet, det är helt enkelt så att det är man själv som har gjort en dålig insats. I detta fall tänker jag dock hävda att materialet sänker prestationen v
Quote from Jonny Persson on 7 November 2010, 17:10Det där är väl rätt klumpiga skor. Jag lovar att det funkar alldeles utmärkt att komma upp på framfoten i ett par racing flats.
Det där är väl rätt klumpiga skor. Jag lovar att det funkar alldeles utmärkt att komma upp på framfoten i ett par racing flats.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 17:17Yes, vad tros om den här dojan http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=911 ?
Mizunoskorna köpte jag medans jag sprang på hälen.. Får en känsla av att eftersom skon är såpass stel och har en uppbyggd klack så försöker man att springa alldeles
Yes, vad tros om den här dojan http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=911 ?
Mizunoskorna köpte jag medans jag sprang på hälen.. Får en känsla av att eftersom skon är såpass stel och har en uppbyggd klack så försöker man att springa alldeles
Quote from Jonny Persson on 7 November 2010, 17:21Jag har bara provsprungit A2 och den gillade jag inte riktigt. Men vet andra som är väldigt förtjusta i A3. Fastswitch 3 och 4 gillar jag däremot.
Själv köpte jag ett par Brooks Green Silence förra helgen men har inte provsprungit dom mer än på löpbandet
Jag har bara provsprungit A2 och den gillade jag inte riktigt. Men vet andra som är väldigt förtjusta i A3. Fastswitch 3 och 4 gillar jag däremot.
Själv köpte jag ett par Brooks Green Silence förra helgen men har inte provsprungit dom mer än på löpbandet
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 19:44Jag känner mig som en ko med damasker när jag springer med mina gamla löparskor. De är utmärkta att gå med på jobbet, men efter att ha gått över till tunna sulor är det jättejobbigt att springa med tjock häl.
Sist jag testade så fick jag rejält med skav
Jag känner mig som en ko med damasker när jag springer med mina gamla löparskor. De är utmärkta att gå med på jobbet, men efter att ha gått över till tunna sulor är det jättejobbigt att springa med tjock häl.
Sist jag testade så fick jag rejält med skav
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 19:50Hmm, kanske tron på att matrialet påvekar det psykiska vilket i sin tur påverkar det fysiska.
Hmm, kanske tron på att matrialet påvekar det psykiska vilket i sin tur påverkar det fysiska.