Quote from Guest on 11 July 2010, 05:35Idag sprang jag för första gången på 10 dagar, av flera skäl, men ffa har det varit gräspollenexplosion här och jag har knappt kunnat vistas utomhus. Tog mig idag med stor möda runt en slinga på 7,4 km i 5:30-tempo. Nu är det så att jag ska springa ett lo
Idag sprang jag för första gången på 10 dagar, av flera skäl, men ffa har det varit gräspollenexplosion här och jag har knappt kunnat vistas utomhus. Tog mig idag med stor möda runt en slinga på 7,4 km i 5:30-tempo. Nu är det så att jag ska springa ett lo
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 05:45Ett något hårdare (ej HÅRT) tempopass idag/imorgon (sön el mån), sedan endast en eller två lätta (!) joggturer på ett par-tre km. Inget de två dagarna före loppet.
= Ungefär
Ett något hårdare (ej HÅRT) tempopass idag/imorgon (sön el mån), sedan endast en eller två lätta (!) joggturer på ett par-tre km. Inget de två dagarna före loppet.
= Ungefär
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 12:48Hej där!
Ett bra km tempo 5.30 min tror jag nog inte att det ska vara några bekymmer för dig att springa 8 km. Vila dig i form. Ett tips för din pollen allergi är yoga. Låter konstigt men det fungerar på mig. Började med yoga i höstas och har knappt märkt
Hej där!
Ett bra km tempo 5.30 min tror jag nog inte att det ska vara några bekymmer för dig att springa 8 km. Vila dig i form. Ett tips för din pollen allergi är yoga. Låter konstigt men det fungerar på mig. Började med yoga i höstas och har knappt märkt
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 23:24Tack för tipsen! Det blev ett tempopass i måndags, och sedan lätt jogg 4 km igår. Sprang idag 8 km på 38:15, mycket trött men också mycket nöjd!:-)
Tack för tipsen! Det blev ett tempopass i måndags, och sedan lätt jogg 4 km igår. Sprang idag 8 km på 38:15, mycket trött men också mycket nöjd!:-)
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:15Bra jobbat tur att du inte slängde in handduken:-)
Bra jobbat tur att du inte slängde in handduken:-)
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 21:51(t+)
(t+)