Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 17:06Det är viss skillnad i mängd.
Jag hade skaffat 222 och sluppit tänka på mer än: Var är den där 222 nu?
Det är viss skillnad i mängd.
Jag hade skaffat 222 och sluppit tänka på mer än: Var är den där 222 nu?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 17:07Tack Håkan, det var just den jag tänkte på. Jag kom bara inte ihåg vad jag skulle söka på hos Biltema. Lite rimligare priser.
Tack Håkan, det var just den jag tänkte på. Jag kom bara inte ihåg vad jag skulle söka på hos Biltema. Lite rimligare priser.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 17:10Hmmm ... för samma mängd, kostar Biltemas 480 kronor. Bilder kan luras. Jag tittade inte så noga först.
Hmmm ... för samma mängd, kostar Biltemas 480 kronor. Bilder kan luras. Jag tittade inte så noga först.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 18:48Du borde väl kunna glida in i närmsta järnaffär eller liknande och köpa gänglim. Finns lite överallt skulle jag gissa på.
Du borde väl kunna glida in i närmsta järnaffär eller liknande och köpa gänglim. Finns lite överallt skulle jag gissa på.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 18:56Tänk om det fanns järnaffärer som förr. Jag har en känsla av att de försvinner mer och mer. Jag hade gissat bilar istället för järn. Ska kolla hos Lantmännen. Hör av mig om de har. De har det mesta.
Tänk om det fanns järnaffärer som förr. Jag har en känsla av att de försvinner mer och mer. Jag hade gissat bilar istället för järn. Ska kolla hos Lantmännen. Hör av mig om de har. De har det mesta.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:00Sjöbergs på Mölndalsvägen?
Sjöbergs på Mölndalsvägen?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:01Göfab?
Göfab?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:08Sjöbergs, ja (eller heter det Sjörgens ?).
Det är kvar. Göfab ligger i norra Sverige (andra sidan älven) tror jag.
Sjöbergs, ja (eller heter det Sjörgens ?).
Det är kvar. Göfab ligger i norra Sverige (andra sidan älven) tror jag.
Quote from ellen olsson on 23 March 2010, 19:24Den heter Sjögrens.
Den heter Sjögrens.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:25Det är tjugo år sedan jag bodde i Lerdiket så det är mycket möjligt att berg var en gren.
Det är tjugo år sedan jag bodde i Lerdiket så det är mycket möjligt att berg var en gren.