Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 19:50Gör säkert skitont.
Gör säkert skitont.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:02Ser ut som en säkerhetsbåge på Arlanda fast använder kanske krypton.
Ser ut som en säkerhetsbåge på Arlanda fast använder kanske krypton.
Quote from Christian Wahlberg on 24 June 2008, 20:33Råkar du ut för den ofta?
Råkar du ut för den ofta?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:36Nej, jag har klarat mig eftersom jag känner en del folk inom Scan/Swedish Meat.
Nej, jag har klarat mig eftersom jag känner en del folk inom Scan/Swedish Meat.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:53Hej Kristoffer.
"Jag har fått låna en våg över sommaren som också visar diverse uppgifter förutom vikten. Är detta något att ha? Vad kan man utläsa egentligen?"
Nu vet jag inte vilka uppgifter som du kan/ska mata in i vågen. Men det spelar inte så stor
Hej Kristoffer.
"Jag har fått låna en våg över sommaren som också visar diverse uppgifter förutom vikten. Är detta något att ha? Vad kan man utläsa egentligen?"
Nu vet jag inte vilka uppgifter som du kan/ska mata in i vågen. Men det spelar inte så stor
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:07De testade såna vågar på plus, resultatet var minst sagt varierande.
Hittade inte inte testet på plus hemsida men hittade följande diskussion om resultatet:
http://www.muscles.se/vagar-som-mater-kroppsfett-ar-vardelosa/Prova om det gör skillnad med blöt
De testade såna vågar på plus, resultatet var minst sagt varierande.
Hittade inte inte testet på plus hemsida men hittade följande diskussion om resultatet:
http://www.muscles.se/vagar-som-mater-kroppsfett-ar-vardelosa/
Prova om det gör skillnad med blöt
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:09Pröva med en slanggurka under ena foten och ett halvt kilo smör under den andra.
Pröva med en slanggurka under ena foten och ett halvt kilo smör under den andra.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:10Tar inte de ut varandra? Eller blir det 50%?
Tar inte de ut varandra? Eller blir det 50%?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:28Hej.
En viktig parameter som gäller alla typer av vågar, är att man väger sig under så likvärda premisser som möjligt. Tex på morgonen innan man äter frukost. Då först kan man få ett resultat som kan vara värt att jämföra med. Om man ena gången väger sig
Hej.
En viktig parameter som gäller alla typer av vågar, är att man väger sig under så likvärda premisser som möjligt. Tex på morgonen innan man äter frukost. Då först kan man få ett resultat som kan vara värt att jämföra med. Om man ena gången väger sig
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:34Jag har en sådan våg (tyckte den var snygg), jag väger mig samma tid ungefär, under samma omständigheter, de dagar jag gör det. Vågen vill veta hur gammal jag är och hur lång för att räkna på saken ocxh så ger den svar med en decimal (som jag inte skulle
Jag har en sådan våg (tyckte den var snygg), jag väger mig samma tid ungefär, under samma omständigheter, de dagar jag gör det. Vågen vill veta hur gammal jag är och hur lång för att räkna på saken ocxh så ger den svar med en decimal (som jag inte skulle