Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFilmdrömmar Västsverige
You need to log in to create posts and topics.

12

Ser varje dag löpare som lägger upp små inspirationsfilmer på YouTube eller Vimeo och blir jäkligt sugen på att försöka skapa något eget.

Bäst blir det dock med någon bakom kameran och någon annan framför kameran, och saknar vänner med både löparintresse

Man kan komma långt med ett stativ och ett bra redigeringsprogram!

Absolut, det är plan B

Ta kontakt med någon media, journalist, foto,estestik- utbildning i ditt närområde. Skriv en kort beskrivning och idétanke så får du nog flera förslag.

...eller skriv en efterlysning på fotosidan.se
På det forumet sitter en massa glada filmare med fin kamerautrustning, några av dem är säkert löpare också 🙂

Eller kom upp till Garpenberg så kan jag filma!

Kan man göra det Christer ?

Ja alltså jag driver inte ett hotell men jag gillar att fota/filma! Det finns ett vandrarhem 2km härifrån!

Apropå filma Christer, så filmade och fotade ju du Caballo på en föreläsning i samband med Lidingöloppet. Har du lagt ut det någonstans så jag kan kolla på det?
Jag fick en lång pratstund efter loppet med honom i målområdet så det vore roligt att kunna ko

Mr Running, det var i den absoluta början av min karriär så det blev tyvärr ingenting, vilket jag är väldigt ledsen för men det är inget att göra åt!

12