Quote from Guest on 15 October 2014, 21:46Ser varje dag löpare som lägger upp små inspirationsfilmer på YouTube eller Vimeo och blir jäkligt sugen på att försöka skapa något eget.
Bäst blir det dock med någon bakom kameran och någon annan framför kameran, och saknar vänner med både löparintresse
Ser varje dag löpare som lägger upp små inspirationsfilmer på YouTube eller Vimeo och blir jäkligt sugen på att försöka skapa något eget.
Bäst blir det dock med någon bakom kameran och någon annan framför kameran, och saknar vänner med både löparintresse
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2014, 21:56Man kan komma långt med ett stativ och ett bra redigeringsprogram!
Man kan komma långt med ett stativ och ett bra redigeringsprogram!
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 22:00Absolut, det är plan B
Absolut, det är plan B
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 03:59Ta kontakt med någon media, journalist, foto,estestik- utbildning i ditt närområde. Skriv en kort beskrivning och idétanke så får du nog flera förslag.
Ta kontakt med någon media, journalist, foto,estestik- utbildning i ditt närområde. Skriv en kort beskrivning och idétanke så får du nog flera förslag.
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 09:59...eller skriv en efterlysning på fotosidan.se
På det forumet sitter en massa glada filmare med fin kamerautrustning, några av dem är säkert löpare också 🙂
...eller skriv en efterlysning på fotosidan.se
På det forumet sitter en massa glada filmare med fin kamerautrustning, några av dem är säkert löpare också 🙂
Quote from Elias Engqvist on 16 October 2014, 11:09Eller kom upp till Garpenberg så kan jag filma!
Eller kom upp till Garpenberg så kan jag filma!
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 13:22Kan man göra det Christer ?
Kan man göra det Christer ?
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2014, 08:00Ja alltså jag driver inte ett hotell men jag gillar att fota/filma! Det finns ett vandrarhem 2km härifrån!
Ja alltså jag driver inte ett hotell men jag gillar att fota/filma! Det finns ett vandrarhem 2km härifrån!
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 11:05Apropå filma Christer, så filmade och fotade ju du Caballo på en föreläsning i samband med Lidingöloppet. Har du lagt ut det någonstans så jag kan kolla på det?
Jag fick en lång pratstund efter loppet med honom i målområdet så det vore roligt att kunna ko
Apropå filma Christer, så filmade och fotade ju du Caballo på en föreläsning i samband med Lidingöloppet. Har du lagt ut det någonstans så jag kan kolla på det?
Jag fick en lång pratstund efter loppet med honom i målområdet så det vore roligt att kunna ko
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2014, 16:19Mr Running, det var i den absoluta början av min karriär så det blev tyvärr ingenting, vilket jag är väldigt ledsen för men det är inget att göra åt!
Mr Running, det var i den absoluta början av min karriär så det blev tyvärr ingenting, vilket jag är väldigt ledsen för men det är inget att göra åt!