Quote from Guest on 14 April 2013, 09:20Halloj,
Nån som har koll på en bra skog att springa/promenera i i Norra stockholm. En skog som inte är full med sly, buskar och omkullvältna trän som gör den oframkomlig. Bokskogar blir nog svårt att hitta men något fint måste ju finnas 🙂
Halloj,
Nån som har koll på en bra skog att springa/promenera i i Norra stockholm. En skog som inte är full med sly, buskar och omkullvältna trän som gör den oframkomlig. Bokskogar blir nog svårt att hitta men något fint måste ju finnas 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 09:30Finns lite bokskog vid Ulriksdal, men vet inte om den fungerar att springa i ...
Finns lite bokskog vid Ulriksdal, men vet inte om den fungerar att springa i ...
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 09:46Rinkebyskogen och upp runt Rösjön tycker jag är fint. Nu var det visserligen ett tag sedan jag sprang där, men det skulle förvåna mig om skogen hinner bli skit på ett par år.
Rinkebyskogen och upp runt Rösjön tycker jag är fint. Nu var det visserligen ett tag sedan jag sprang där, men det skulle förvåna mig om skogen hinner bli skit på ett par år.
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 14:18Brunnsviken runt
Brunnsviken runt
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 19:34En bra skog att springa i innehåller väl precis sådana "hinder" som du nämner? Det är då det blir riktigt skoj, om du frågar mig.
Järvafältet innehåller väldigt blandad terräng: grusvägar, ridstigar, mindre och större stigar och några spännande uppmärkt
En bra skog att springa i innehåller väl precis sådana "hinder" som du nämner? Det är då det blir riktigt skoj, om du frågar mig.
Järvafältet innehåller väldigt blandad terräng: grusvägar, ridstigar, mindre och större stigar och några spännande uppmärkt
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 20:07Camilla, "... spännande uppmärkta motionsspår." Jag tror att du menar terrängen, men jag tolkar det som jag vill, dvs att uppmärkningen är mycket spännande, för det är den 🙂
Camilla, "... spännande uppmärkta motionsspår." Jag tror att du menar terrängen, men jag tolkar det som jag vill, dvs att uppmärkningen är mycket spännande, för det är den 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 23:24Sly är ju ganska oframkomligt, men Järvafältets gamla skogar har inga stora problem med det tycker jag. Fallna träd här och där hör ju till. Det går bra att springa oplanerat där överallt.Skogarna är tillräckligt stora för att ge lite vildmarkskänsla, me
Sly är ju ganska oframkomligt, men Järvafältets gamla skogar har inga stora problem med det tycker jag. Fallna träd här och där hör ju till. Det går bra att springa oplanerat där överallt.Skogarna är tillräckligt stora för att ge lite vildmarkskänsla, me
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 14:47Fantastisk fin skog finns norr om Stäketvägen i Järfälla, åt Ängsjö till. Men åk inte till Ängsjö utan parkera vid Gocartbanan på Stäketvägen och spring norrut därifrån. Tänk bara på att kolla när Gocartbanan stänger, så att inte bilen blir inlåst.
Fantastisk fin skog finns norr om Stäketvägen i Järfälla, åt Ängsjö till. Men åk inte till Ängsjö utan parkera vid Gocartbanan på Stäketvägen och spring norrut därifrån. Tänk bara på att kolla när Gocartbanan stänger, så att inte bilen blir inlåst.
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:13Norr om Gocartbanan vid Stäketvägen och Törnskogen (främst norra delen) är ungefär det enda att ha i norrort. Fel sida av stan för att få riktigt fina skogar, tyvärr...
Enda stället med lövskog som jag kommer på är vid Bergshamra (mot Ulriksdals slott),
Norr om Gocartbanan vid Stäketvägen och Törnskogen (främst norra delen) är ungefär det enda att ha i norrort. Fel sida av stan för att få riktigt fina skogar, tyvärr...
Enda stället med lövskog som jag kommer på är vid Bergshamra (mot Ulriksdals slott),
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 23:19Just det, Brunnsviken med omnejd
Just det, Brunnsviken med omnejd