Quote from Guest on 16 April 2010, 21:48Igår gick jag och provade ut ett par nya löpskor. Hade med mina gamla skor, sprang på löpband o s v. Vi kom fram till att ett par Adidas med extra uppbyggd insida kändes bra och gav mig ett till synes korrekt löpsteg. Med i köpet fick jag en 30 dagars byt
Igår gick jag och provade ut ett par nya löpskor. Hade med mina gamla skor, sprang på löpband o s v. Vi kom fram till att ett par Adidas med extra uppbyggd insida kändes bra och gav mig ett till synes korrekt löpsteg. Med i köpet fick jag en 30 dagars byt
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 21:58Perfekt med affärer som gör så. De inser att du som kund drar dig för att komma tillbaka om de håller på och tjafsar om bytet.
Samma med IKEA; mig veterligen skall det nästan brunnit i bokhyllan Billy för att de inte skall ta emot paket hur jäkligt folk
Perfekt med affärer som gör så. De inser att du som kund drar dig för att komma tillbaka om de håller på och tjafsar om bytet.
Samma med IKEA; mig veterligen skall det nästan brunnit i bokhyllan Billy för att de inte skall ta emot paket hur jäkligt folk
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 11:59Bra gjort!
Jag är alldeles för dum och för mig tog det två par skor och flera års problem med blåsor innan jag insåg att Adidas inte var något för mig 🙁
Tänk om jag hade gjort som du direkt. Vad mycket elände jag hade sluppit.Tyvärr har jag nu efter
Bra gjort!
Jag är alldeles för dum och för mig tog det två par skor och flera års problem med blåsor innan jag insåg att Adidas inte var något för mig 🙁
Tänk om jag hade gjort som du direkt. Vad mycket elände jag hade sluppit.
Tyvärr har jag nu efter
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 12:17Idag tog jag min första tvåmilare på 20 år! Började med de gamla skorna första halvan, bytte sen till de nya (Asics). Kände blåsorna som kuddar i någon kilometer sen avtog det och skorna kändes bara såå bra. Jag är kanonnöjd nu. Ska bara sticka hål på blå
Idag tog jag min första tvåmilare på 20 år! Började med de gamla skorna första halvan, bytte sen till de nya (Asics). Kände blåsorna som kuddar i någon kilometer sen avtog det och skorna kändes bara såå bra. Jag är kanonnöjd nu. Ska bara sticka hål på blå
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 12:21Kul att höra att det finns butikskedjor som sätter kundens behov framför sina egna intressen. Fler borde ta efter!En nöjd kund kommer oftast tillbaka!
Kul att höra att det finns butikskedjor som sätter kundens behov framför sina egna intressen. Fler borde ta efter!En nöjd kund kommer oftast tillbaka!