Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 08:00Vad är det som är så speciellt med Parlee? Har aldrig hört talas om Parlee tidigare.
Vad är det som är så speciellt med Parlee? Har aldrig hört talas om Parlee tidigare.
Quote from ellen olsson on 22 January 2010, 08:07> Har aldrig hört talas om Parlee tidigare.
Du har kanske cyklat för lite? 🙂
> Har aldrig hört talas om Parlee tidigare.
Du har kanske cyklat för lite? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 08:11Ok, dom är skygga alltså?
Nämen allvarligt. Varför väljer man Parlee framför t.ex. Tommasini om man nu ska ha en customlackad finhojj?
Ok, dom är skygga alltså?
Nämen allvarligt. Varför väljer man Parlee framför t.ex. Tommasini om man nu ska ha en customlackad finhojj?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 08:41Jag gillar Parlees geometri och klassiska look. Dessutom finns Parlee på CykelCity så att jag kunde klämma lite på den innan jag bestämde mig. Inte konstigare än så för min del.
Jag gillar Parlees geometri och klassiska look. Dessutom finns Parlee på CykelCity så att jag kunde klämma lite på den innan jag bestämde mig. Inte konstigare än så för min del.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 08:41Dessutom är jag ju Rapha-nörd och tittar man lite på bilderna så hittar man just Parlee på många av dem...
Dessutom är jag ju Rapha-nörd och tittar man lite på bilderna så hittar man just Parlee på många av dem...
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 09:47Jag föredrar en Banani som stålhäst.
Jag föredrar en Banani som stålhäst.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 11:23Ramen var extremt lätt! under 800g om du har en av de mindre sizerna.
Ramen var extremt lätt! under 800g om du har en av de mindre sizerna.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 14:06Om man inte är proffs och kan få en helt ny cykel efter hjulhaveri så måste man fundera mer över kvalité och glömma aerodynamik, när det ändå ger en så lite tidsbesparing. Campagnolo och Fulcrum har en lång historia med lägst reklamationer i branchen, det
Om man inte är proffs och kan få en helt ny cykel efter hjulhaveri så måste man fundera mer över kvalité och glömma aerodynamik, när det ändå ger en så lite tidsbesparing. Campagnolo och Fulcrum har en lång historia med lägst reklamationer i branchen, det