Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Känner att jag måste skriva av mig, och kanske finns det någon som känner igen sig?
För 3 år sedan sprang jag Dubai Marathon. Några veckor efter jag kom hem började jag känna som om det var en halsinfektion på gång. Men den bröt inte ut istället fick jag

Twar brukar botas med en "vanlig" antibiotikakur på 10 dagar.

Men om inte "vanlig" antibiotikakur hjälper? Har nu ätit två kurer.

Om dom nu funnit twar men har dålig koll på hur, så finns en långsökt idé, det har ju varit ett stort problem för orienterare och några har har forskat en hel del om twar och infektioner som påverkar kropp och hjärta.
Leta rätt på poden orienteringsdöden

Tackar för tipset.

Lyssna gärna på poden. Då får du lära dig att orienterarna inte hade problem med twar.

Hej jag käkar min andra penicillinkur för twar samt slemlösande brustabletter! Jag fick först fdiagnosen Twar , men samma dag även diagnosen lungemboli med flera proppar i bägge lungorna! Detta skedde i slutet av september

Jag får eliquis för propparna

Benjamin, må så vara men det har endå forskats en hel del om det viruset, vad orsaken var lär förbli en gåta, många olyckliga kombinationer.

Hej Mikael, Skulle vara jätte intressant om du kunde skriva lite om dina erfarenheter av TWAR och om du har kunnat börja träna igen och i så fall hur mycket och hur hårt.
Har varit tillbaka till min läkare (han som tog ett ”halsprov”). Han vill fortfaran