Quote from Guest on 13 January 2015, 22:05Känner att jag måste skriva av mig, och kanske finns det någon som känner igen sig?
För 3 år sedan sprang jag Dubai Marathon. Några veckor efter jag kom hem började jag känna som om det var en halsinfektion på gång. Men den bröt inte ut istället fick jag
Känner att jag måste skriva av mig, och kanske finns det någon som känner igen sig?
För 3 år sedan sprang jag Dubai Marathon. Några veckor efter jag kom hem började jag känna som om det var en halsinfektion på gång. Men den bröt inte ut istället fick jag
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2015, 22:15Twar brukar botas med en "vanlig" antibiotikakur på 10 dagar.
Twar brukar botas med en "vanlig" antibiotikakur på 10 dagar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2015, 15:06Men om inte "vanlig" antibiotikakur hjälper? Har nu ätit två kurer.
Men om inte "vanlig" antibiotikakur hjälper? Har nu ätit två kurer.
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 13:49Om dom nu funnit twar men har dålig koll på hur, så finns en långsökt idé, det har ju varit ett stort problem för orienterare och några har har forskat en hel del om twar och infektioner som påverkar kropp och hjärta.
Leta rätt på poden orienteringsdöden
Om dom nu funnit twar men har dålig koll på hur, så finns en långsökt idé, det har ju varit ett stort problem för orienterare och några har har forskat en hel del om twar och infektioner som påverkar kropp och hjärta.
Leta rätt på poden orienteringsdöden
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 20:27Tackar för tipset.
Tackar för tipset.
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 19:04Lyssna gärna på poden. Då får du lära dig att orienterarna inte hade problem med twar.
Lyssna gärna på poden. Då får du lära dig att orienterarna inte hade problem med twar.
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 20:22Hej jag käkar min andra penicillinkur för twar samt slemlösande brustabletter! Jag fick först fdiagnosen Twar , men samma dag även diagnosen lungemboli med flera proppar i bägge lungorna! Detta skedde i slutet av september
Jag får eliquis för propparna
Hej jag käkar min andra penicillinkur för twar samt slemlösande brustabletter! Jag fick först fdiagnosen Twar , men samma dag även diagnosen lungemboli med flera proppar i bägge lungorna! Detta skedde i slutet av september
Jag får eliquis för propparna
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 21:15Benjamin, må så vara men det har endå forskats en hel del om det viruset, vad orsaken var lär förbli en gåta, många olyckliga kombinationer.
Benjamin, må så vara men det har endå forskats en hel del om det viruset, vad orsaken var lär förbli en gåta, många olyckliga kombinationer.
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 11:30Hej Mikael, Skulle vara jätte intressant om du kunde skriva lite om dina erfarenheter av TWAR och om du har kunnat börja träna igen och i så fall hur mycket och hur hårt.
Har varit tillbaka till min läkare (han som tog ett ”halsprov”). Han vill fortfaran
Hej Mikael, Skulle vara jätte intressant om du kunde skriva lite om dina erfarenheter av TWAR och om du har kunnat börja träna igen och i så fall hur mycket och hur hårt.
Har varit tillbaka till min läkare (han som tog ett ”halsprov”). Han vill fortfaran