Quote from Guest on 20 May 2010, 19:59Någon som vet om de har några halvmarathon- / kortlopp i Turkiet, allra helst Antalya-/Alanyaregionen?
Någon som vet om de har några halvmarathon- / kortlopp i Turkiet, allra helst Antalya-/Alanyaregionen?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 20:09Eventuell researrangör borde kunna ta reda på det.
Eventuell researrangör borde kunna ta reda på det.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 20:12Tack Micke, men jag ska inte resa dit, jag ska flytta dit, ska ner och jobba. Så jag undrar därför om någon vet något så jag har en morot att träna efter där nere också.
Tack Micke, men jag ska inte resa dit, jag ska flytta dit, ska ner och jobba. Så jag undrar därför om någon vet något så jag har en morot att träna efter där nere också.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:07Tror att du missförstod lite där Annette....resenissarna får säkert en massa förfrågningar av den här valören å e dom lite på G så har dom nog kollat upp vilka lopp å liknande det finns i rejongen. Håller med Mr M om att du ska ta kontakt med researrangör
Tror att du missförstod lite där Annette....resenissarna får säkert en massa förfrågningar av den här valören å e dom lite på G så har dom nog kollat upp vilka lopp å liknande det finns i rejongen. Håller med Mr M om att du ska ta kontakt med researrangör
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:23Ah in that way (#) Sorry om jag missförstod dig Micke.
Va ju en idé att höra med dem... Tack båda.
Ah in that way (#) Sorry om jag missförstod dig Micke.
Va ju en idé att höra med dem... Tack båda.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:31Jag har inte sprungit de själv men bekanta har:
http://www.runtalya.de/uk/index.php
Jag har inte sprungit de själv men bekanta har:
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:34Kanon! Där är ju allt ifrån 10km, halvmara och marathon (t+)
Kanon! Där är ju allt ifrån 10km, halvmara och marathon (t+)