Quote from Guest on 7 July 2010, 09:58Brukar få brutala köttsår av sport-bhar om jag springer längre än 2 mil, men i förra veckan hittade jag en modell som verkade bra på RK textil i Gällstad och köpte 2 par vita för bara 149 kronor styck! Efter att ha använt den ena under helgens långfärd ha
Brukar få brutala köttsår av sport-bhar om jag springer längre än 2 mil, men i förra veckan hittade jag en modell som verkade bra på RK textil i Gällstad och köpte 2 par vita för bara 149 kronor styck! Efter att ha använt den ena under helgens långfärd ha
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 10:08Ibland är det skönt att vara man... 🙂
Ibland är det skönt att vara man... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 July 2010, 10:14Maria - går dom inte att färga?
Maria - går dom inte att färga?
Quote from Sissel Svanøe on 7 July 2010, 10:39Det brukar inte bli så bra att färga konstmaterial, men jag får väl pröva med den ena.
Ringde nu till leverantören som sa att de slutat tillverka modellen för att de var små i storlekarna (!) och när jag ringde till RK textil sa de att de köpt upp de sis
Det brukar inte bli så bra att färga konstmaterial, men jag får väl pröva med den ena.
Ringde nu till leverantören som sa att de slutat tillverka modellen för att de var små i storlekarna (!) och när jag ringde till RK textil sa de att de köpt upp de sis
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:37Detta borde Petra på Sats Stureplan kunna.
Detta borde Petra på Sats Stureplan kunna.