Quote from Guest on 11 June 2008, 18:34Finns det någon Finspångare där ute, som kan något om längderna på spåren i skogen på Nyhem? Exempelvis är jag väldigt nyfiken på det blå varvet som börjar ungefär vid vattentornet och slutar vid grusplan.
Hoppas på svar.
Finns det någon Finspångare där ute, som kan något om längderna på spåren i skogen på Nyhem? Exempelvis är jag väldigt nyfiken på det blå varvet som börjar ungefär vid vattentornet och slutar vid grusplan.
Hoppas på svar.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 18:44lillgrabben mattias ström är från finspång (känner du han?), tror dock inte han finns här inne tyvärr men han e därifrån å kan säkert några spår etc
lillgrabben mattias ström är från finspång (känner du han?), tror dock inte han finns här inne tyvärr men han e därifrån å kan säkert några spår etc
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 20:55Jobbar i Fspg (på Siemens, surprise!) men bor i Lkpg. Skulle vara intressant att höra vad det finns för spår om man vill ge sig ut en lunch ibland!
Jobbar i Fspg (på Siemens, surprise!) men bor i Lkpg. Skulle vara intressant att höra vad det finns för spår om man vill ge sig ut en lunch ibland!
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 16:20Hej Ann.
Om du går in på min profil och kollar mina rundor, så tror jag att du kan hitta något som passar. Lycka till!
Hej Ann.
Om du går in på min profil och kollar mina rundor, så tror jag att du kan hitta något som passar. Lycka till!