Quote from Guest on 28 April 2015, 09:00Var det någon här på funbeat som firade midsommar på storulvån förra året? Dela gärna med er lite tankar isåfall.
http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Jamtland/Fjallstationer/STF-Storulvan-Fjallstation/Se--Gora/Turer-kurser-sommar/Fja
Var det någon här på funbeat som firade midsommar på storulvån förra året? Dela gärna med er lite tankar isåfall.
Quote from Funbeat user on 28 April 2015, 09:10Var inte just på Storulvån men på Blåhammaren under midsommarhelgen 2014 🙂 firar dock inte midsommar men trevligt var det i alla fall 😉
Var inte just på Storulvån men på Blåhammaren under midsommarhelgen 2014 🙂 firar dock inte midsommar men trevligt var det i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2015, 11:59ok, det är nog inte firandet jag är ute efter heller. Hur var det med folk?
ok, det är nog inte firandet jag är ute efter heller. Hur var det med folk?
Quote from Funbeat user on 28 April 2015, 17:44Det var ganska många där men alla skulle inte äta midsommarmat. Utöver det så var det snöstorm på kvällen vilket gjorde det svårt att ta sig upp för dem som gick senare. Kändes då mysigt att sitta inne i värmen hihi 🙂
Det var ganska många där men alla skulle inte äta midsommarmat. Utöver det så var det snöstorm på kvällen vilket gjorde det svårt att ta sig upp för dem som gick senare. Kändes då mysigt att sitta inne i värmen hihi 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 20:33Jag var i Storulvån över midsommar förra året. Jag deltog inte på de gemensamma träningspassen då det kändes som att det var lite mer för nybörjare. Är man några stycken som åker dit, eller om man pratar ihop sig med några annan som är där, kan man ju änd
Jag var i Storulvån över midsommar förra året. Jag deltog inte på de gemensamma träningspassen då det kändes som att det var lite mer för nybörjare. Är man några stycken som åker dit, eller om man pratar ihop sig med några annan som är där, kan man ju änd
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 10:04Ni som varit där, har ni haft familj med er?
Funderar på om även tonåringar och fruar skulle kunna ha något att göra. Jag menar om andra aktiviteter är anpassade även för icke löpare?
Ni som varit där, har ni haft familj med er?
Funderar på om även tonåringar och fruar skulle kunna ha något att göra. Jag menar om andra aktiviteter är anpassade även för icke löpare?
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 18:37Tobias: vet du hur långa turer dom gjorde i grupp? Vilka var det som föreläste?
Running cloud: vandra, fiska, klättervägg, cykel mm
Tobias: vet du hur långa turer dom gjorde i grupp? Vilka var det som föreläste?
Running cloud: vandra, fiska, klättervägg, cykel mm
Quote from Funbeat user on 11 May 2015, 21:40Jag kan tänka mig att de organiserade turerna var ca 90-120min men vet inte säkert. Det var en grupp med tema kartläsning/orientering och en mer inriktad mot teknik och annat att tänka på vid fjällöpning.
Jag var på två föreläsningar. En med Christine H
Jag kan tänka mig att de organiserade turerna var ca 90-120min men vet inte säkert. Det var en grupp med tema kartläsning/orientering och en mer inriktad mot teknik och annat att tänka på vid fjällöpning.
Jag var på två föreläsningar. En med Christine H
Quote from Funbeat user on 8 June 2015, 18:25Nu är det bokat, bara hoppas på mycket folk och bra väder
Nu är det bokat, bara hoppas på mycket folk och bra väder