Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFlaggade diskussioner
You need to log in to create posts and topics.

12

Que?

Bullen: Om du klickar på länken bredvid texten "Olästa" högst upp när du har 0 inlägg kvar så kommer du till dina flaggade inlägg.

"när du har 0 inlägg" ????????? När exakt inträffar det? Inte hänt mig på några veckor nu 😛

Nu testade jag att flagga denna diskussion för att vara säker på att jag hade nån flaggad. Sen läste jag alla olästa inlägg. Sen klickade jag på den lilla pilen brevid "0 diskussionsinlägg" men fick inte upp mina flaggade diskussioner.
Då testade jag att

Japp, jag kan nu meddela att så funkar det. Klicka på "x diskussionsinlägg" så får du upp alla diskussioner i rader, gula rader där man har olästa inlägg och den lilla röda flaggan där man har flaggat.
Bra idé att flagga första inlägget i den tråd man fla

Ehhheee...efter ett antal försök så fick jag faktiskt fram dom där flaggades hemvist i vår så underbara värld...MEN..jag vill inte ha hela diskussionen flaggad vilket den blev trots att jag bara flaggade tvenne inlägg???? Jag vill bara ha dom två inläggen

Jag tror inte det går att flagga enskilda inlägg,,,,,det blir liksom hela tråden vare sig du vill eller inte 😀

Jobbig pryl...men sjyrre me flaggan ändå. 🙂

Kjell: Vill du hitta tillbaka till diskussioner, och oftast sitter vid samma dator, brukar det vara lättare med ett bokmärke/bookmark i webläsaren än att flagga diskussionen.

Eller som jag numera istallerat: Plugin:en Read me later för firefox.
(Gäller b

12