Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatfler diagram
You need to log in to create posts and topics.

12

Goddagens
Jag skulle vilja eftersöka fler diagram över den träning man lyckats plåga sig till. Gärna typ cirkeldiagram där man kan se vilken fördelning man gjort av träningstyper så man kan få en överskådlig bild av balansen. Sen oxå gärna antalet träning

Bra idé! Cirkeldiagram och pass per vecka låter jättebra 🙂 (mums alltså)

Och bilder Olle, Lingling och jag vill kunna länka in bilder i diskussionerna för att illustrera vad vi pratar om. Obs, länka in så vi inte behöver lägga dem på din server 🙂

Och på förekommen anledning, smajlis, jag saknar smajlisar!

Härligt härligt! Jag gillar nya förslag! Diagram är på väg (mycket snart hoppas jag)! Dock ej cirkeldiagram just nu, men jag skriver upp det på listan, vore helt klart skoj att ha!

Smilisar är också på listan!

Och länka in bilder också!

Jo, jag vet inte om jag eller någon annan sagt det förut, men jag skulle vilja ha mina målmätare på förstasidan. Då måste något annat bort men jag vet inte vad just nu!

Ja egentligen så är ju startsidan lite för rörig redan nu. Jag har funderat på att bygga om den, men det ligger nog en bit fram i tiden.

Ett lätt sätt att få bukt med "rörigheten" kan ju vara att slopa bild/motto på den som senast reggat.. Kanske

Det är ju lite kul också, kanske får en att kolla på andras sidor lite oftare?

Jag tycker mottot också är overkill på första sidan, däremot avataren är ju bra, då känner man ju igen fler!

12