Quote from Pernilla Liljegren on 27 November 2007, 10:58Silva: då får du ju titta förbi mig nästa gång du "petar" i Skåne 🙂
Silva: då får du ju titta förbi mig nästa gång du "petar" i Skåne 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 27 November 2007, 13:50Och vi andra skulle vilja veta hur det där petandet går till egentligen.
Och vi andra skulle vilja veta hur det där petandet går till egentligen.
Quote from Emma Sjöberg on 27 November 2007, 14:44VAd menar du Jonas??
Tycker du inte jag bidrar med mina Inlägg lite var stans här på forumet?? Jag är å petar lite överallt.. t o m i Stockholmsmarathontråden..
VAd menar du Jonas??
Tycker du inte jag bidrar med mina Inlägg lite var stans här på forumet?? Jag är å petar lite överallt.. t o m i Stockholmsmarathontråden..
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 16:53Silva är välkommen överallt!!
Du ska ju hjälpa mig med cyklingen till våren,
så besök gärna Skåne 🙂
Silva är välkommen överallt!!
Du ska ju hjälpa mig med cyklingen till våren,
så besök gärna Skåne 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 27 November 2007, 20:42Jamen Självklart Lotta!! Det ska vi fixa på nåt sätt!!
Annars är du välkommen till Tierp den första MAj! Då har vi vårt motionslopp!!
Jamen Självklart Lotta!! Det ska vi fixa på nåt sätt!!
Annars är du välkommen till Tierp den första MAj! Då har vi vårt motionslopp!!
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 22:19Japp, skåning här. Malmöbo till på köpet! :o) Fler som jag?
Japp, skåning här. Malmöbo till på köpet! :o) Fler som jag?
Quote from Pernilla Liljegren on 3 December 2007, 19:52Helsingborgare, med återkommande malmöbesök. Trevigt med en massa skåningar här !
Ok då Silva, du är också rackarns trevlig 😉
Helsingborgare, med återkommande malmöbesök. Trevigt med en massa skåningar här !
Ok då Silva, du är också rackarns trevlig 😉
Quote from Lydia Stoyanova on 9 December 2007, 14:13Det går nog att kalla mig för Malmöbo om man vill.
Det går nog att kalla mig för Malmöbo om man vill.
Quote from Pernilla Liljegren on 9 December 2007, 23:27Martin: Men bara om man har lite god vilja....?
Martin: Men bara om man har lite god vilja....?
Quote from Lydia Stoyanova on 10 December 2007, 17:25Louise: Det är inte helt självklart. Tekniskt sett så bor & jobbar jag i Skåne, men en riktig skåning kommer jag nog aldrig bli. Det måste man väl födas till?
Louise: Det är inte helt självklart. Tekniskt sett så bor & jobbar jag i Skåne, men en riktig skåning kommer jag nog aldrig bli. Det måste man väl födas till?