Quote from Guest on 2 August 2012, 23:57Var inne och tittade på ett par jättesnygga cykelskor nyss och där hittade jag en knapp "Lista träningspass där den här träningsutrusningen användes*".
Klickar jag på knappen får jag reda på att det är en funktion som bara kan användas av premiummedlemma
Var inne och tittade på ett par jättesnygga cykelskor nyss och där hittade jag en knapp "Lista träningspass där den här träningsutrusningen användes*".
Klickar jag på knappen får jag reda på att det är en funktion som bara kan användas av premiummedlemma
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 00:07Tack för att du skrev det här inlägget. Jag upptäckte detsamma när jag lade in utrustning nyss och surnade ihop totalt.
Tack för att du skrev det här inlägget. Jag upptäckte detsamma när jag lade in utrustning nyss och surnade ihop totalt.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 00:12Och det enda problemet är egentligen brist på information. Igen och igen och igen.
Funbeat och SJ spelar i samma liga här. Om man pratar med sina kunder har de förståelse för väldigt mycket. Hur svårt kan det vara?
(Sedan kan man ju fundera på varför de
Och det enda problemet är egentligen brist på information. Igen och igen och igen.
Funbeat och SJ spelar i samma liga här. Om man pratar med sina kunder har de förståelse för väldigt mycket. Hur svårt kan det vara?
(Sedan kan man ju fundera på varför de
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:02Japp. Lite info om vad som händer är oftast det enda som krävs för att folk ska bli glada. För mig räcker det men här, som på SJ, upprepar man bara att man lovar att bli bättre på informationen. Har man inte kommit någon vart är det också information som
Japp. Lite info om vad som händer är oftast det enda som krävs för att folk ska bli glada. För mig räcker det men här, som på SJ, upprepar man bara att man lovar att bli bättre på informationen. Har man inte kommit någon vart är det också information som
Quote from Bjarne Lewin on 4 August 2012, 18:50http://www.funbeat.se/person/analytics.aspx?PersonID=XXXX
Byt ut XXXX mot ditt eget nummer. I AMs fall blir det 100454 😉
http://www.funbeat.se/person/analytics.aspx?PersonID=XXXX
Byt ut XXXX mot ditt eget nummer. I AMs fall blir det 100454 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 19:31Ikväll verkar ju räknaren för olästa diskussioner fungera....
Ikväll verkar ju räknaren för olästa diskussioner fungera....
Quote from ellen olsson on 4 August 2012, 19:38Klockan är inte 20:00 än. Det är då den stängs av.
Klockan är inte 20:00 än. Det är då den stängs av.
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 19:44Aha, så sent? Tack!
Aha, så sent? Tack!
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 21:13TACK Evely!
TACK Evely!
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2012, 23:33Vad får man fram via den där länken? Jag fattar ingenting. Och hur vet man vilket nummer man ska skriva?
Vad får man fram via den där länken? Jag fattar ingenting. Och hur vet man vilket nummer man ska skriva?