Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 23:47Jag kollade lite snabbt, men kunde inte hitta något relovutionerande - med reservation för att jag inte letade.
Siffrorna är ditt personliga ID här, det är de siffrorna som står sist i länken till din profil: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?Pe
Jag kollade lite snabbt, men kunde inte hitta något relovutionerande - med reservation för att jag inte letade.
Siffrorna är ditt personliga ID här, det är de siffrorna som står sist i länken till din profil: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?Pe
Quote from Magnus Gelang on 5 August 2012, 00:09Ok jag hamnade då på nån analys-sida. Är det alltså en sida man inte kan nå på nåt annat sätt? Alltså, jag fattar nog inte detta.
Ok jag hamnade då på nån analys-sida. Är det alltså en sida man inte kan nå på nåt annat sätt? Alltså, jag fattar nog inte detta.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 00:14Man måste inte förstå allt. Det är inte en funktion som är i drift och den fungerar inte så bra ändå. Jag har försökt göra några analyser och får konstant upp att jag måste vara premium-medlem för att få göra det. NO WAY. Jag köper Sport Tracks nu.
Man måste inte förstå allt. Det är inte en funktion som är i drift och den fungerar inte så bra ändå. Jag har försökt göra några analyser och får konstant upp att jag måste vara premium-medlem för att få göra det. NO WAY. Jag köper Sport Tracks nu.
Quote from Magnus Gelang on 5 August 2012, 11:26Aha ja då fattar jag 🙂
Aha ja då fattar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 12:52Analysen är väl fortfarande i beta?
Analysen är väl fortfarande i beta?
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 12:57Ja, Beta
Ja, Beta
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 21:14Ja och det gör det ännu mer förvånande för mig att få upp en ruta där det står att just det jag försöker göra är förbehållet premium-medlemmar. Om jag inte får testa tänker jag inte köpa.
Ja och det gör det ännu mer förvånande för mig att få upp en ruta där det står att just det jag försöker göra är förbehållet premium-medlemmar. Om jag inte får testa tänker jag inte köpa.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 21:28Men att betatestning pågår betyder att sista ordet inte är sagt. Funbeat är på dekis och då betyder premiummedlemskap förmodligen spiken i kistan. Den här analysfunktionen är ju en commodity om man jämför med konkurrenter. Knappast något som någon större
Men att betatestning pågår betyder att sista ordet inte är sagt. Funbeat är på dekis och då betyder premiummedlemskap förmodligen spiken i kistan. Den här analysfunktionen är ju en commodity om man jämför med konkurrenter. Knappast något som någon större
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 21:32Mmmmm. Såärenog.
Mmmmm. Såärenog.