Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFler smygnyheter?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag kollade lite snabbt, men kunde inte hitta något relovutionerande - med reservation för att jag inte letade.

Siffrorna är ditt personliga ID här, det är de siffrorna som står sist i länken till din profil: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?Pe

Ok jag hamnade då på nån analys-sida. Är det alltså en sida man inte kan nå på nåt annat sätt? Alltså, jag fattar nog inte detta.

Man måste inte förstå allt. Det är inte en funktion som är i drift och den fungerar inte så bra ändå. Jag har försökt göra några analyser och får konstant upp att jag måste vara premium-medlem för att få göra det. NO WAY. Jag köper Sport Tracks nu.

Aha ja då fattar jag 🙂

Analysen är väl fortfarande i beta?

Ja, Beta

Ja och det gör det ännu mer förvånande för mig att få upp en ruta där det står att just det jag försöker göra är förbehållet premium-medlemmar. Om jag inte får testa tänker jag inte köpa.

Men att betatestning pågår betyder att sista ordet inte är sagt. Funbeat är på dekis och då betyder premiummedlemskap förmodligen spiken i kistan. Den här analysfunktionen är ju en commodity om man jämför med konkurrenter. Knappast något som någon större

Mmmmm. Såärenog.

12