Quote from Guest on 2 February 2011, 18:43Hej!
Skulle gärna ha flera versioner av "min topplista" i egna startsidan på funbeat... Dvs att man kan ställa in dem på att visa olika saker t.ex. en inställd på 7 dagar, den andra på 7 dagar med bara löpning, den tredje på 30 dagar t.ex. Har jag letat
Hej!
Skulle gärna ha flera versioner av "min topplista" i egna startsidan på funbeat... Dvs att man kan ställa in dem på att visa olika saker t.ex. en inställd på 7 dagar, den andra på 7 dagar med bara löpning, den tredje på 30 dagar t.ex. Har jag letat
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 18:53vill jag också ha! 🙂
vill jag också ha! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 2 February 2011, 19:15Jag vill också ha. Och så vill jag välja för varje separat topplista vem jag ska jämföra mig med (H)
Jag vill också ha. Och så vill jag välja för varje separat topplista vem jag ska jämföra mig med (H)
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:06(t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:11Hamnar långt ned på min önskelista.
Hamnar långt ned på min önskelista.
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 20:18Lååångt långt ner.
Jag skulle vilja ha
* Bättre grafikhantering med konfiguration som man kan spara.
* Kalender enl. nån standard (tex iCal)
* Enkla träningstyper med subtyper som man anger själv
* Vecko och totalsummor av tider och längder uppdelade p
Lååångt långt ner.
Jag skulle vilja ha
* Bättre grafikhantering med konfiguration som man kan spara.
* Kalender enl. nån standard (tex iCal)
* Enkla träningstyper med subtyper som man anger själv
* Vecko och totalsummor av tider och längder uppdelade p
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:21Du får skaffa en BlackBerry.
Du får skaffa en BlackBerry.
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 20:23Vad skulle jag med en sån till? "Alla" på jobbet har en sån och jag är INTE imponerad.
Vad skulle jag med en sån till? "Alla" på jobbet har en sån och jag är INTE imponerad.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:25Du blir del av kollektivet.
Du blir del av kollektivet.
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 20:28Knappast min kopp av te. Fast iom iPhonen är jag del av ett annat kollektiv (fast ett kollektiv med bra mobiler iaf)
Knappast min kopp av te. Fast iom iPhonen är jag del av ett annat kollektiv (fast ett kollektiv med bra mobiler iaf)