Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:38Försov mig idag pga behovet av 3e "Factory reset" av min mongodroid Samsung Galaxy S igår kväll. Får nog snart terminera mitt test av det här kollektivet och återgå till iPhone.
Försov mig idag pga behovet av 3e "Factory reset" av min mongodroid Samsung Galaxy S igår kväll. Får nog snart terminera mitt test av det här kollektivet och återgå till iPhone.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:48Blir man nödvändigtvis "en del av kollektivet" bara för att man har en viss telefon?
Blir man nödvändigtvis "en del av kollektivet" bara för att man har en viss telefon?
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:50Det beror nog på vilken arbetsplats man jobbar på.
Det beror nog på vilken arbetsplats man jobbar på.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:03Tror inte det hänger så mycket på arbetsplatsen. Det är mer faktumet att en människas personlighet ligger i valet av telefon.
Eller nå....
Tror inte det hänger så mycket på arbetsplatsen. Det är mer faktumet att en människas personlighet ligger i valet av telefon.
Eller nå....
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:09Hahahaha....ja jag ringer upp folk å institutioner på min telefon samt svarar när andra...oftast tjänstemän inom psykiatrin ringer....å så barnen å hustrun naturligtvis. Känns att det räcker å mer därtill....
Hahahaha....ja jag ringer upp folk å institutioner på min telefon samt svarar när andra...oftast tjänstemän inom psykiatrin ringer....å så barnen å hustrun naturligtvis. Känns att det räcker å mer därtill....
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:33"you are what you call"? 😉
"you are what you call"? 😉
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 21:41Har man en X-telefon tillhör man mängden {folk-som-har-en-X-telefon}
Om en sån mängd kan kallas ett kollektiv vet jag inte...
Har man en X-telefon tillhör man mängden {folk-som-har-en-X-telefon}
Om en sån mängd kan kallas ett kollektiv vet jag inte...
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:51Beror på om man anser sig vara en del i det kollektivet eller inte.
Beror på om man anser sig vara en del i det kollektivet eller inte.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:41Inställningar till topplistan hade varit toppen! 🙂
Jag vill hellre jämföra min träning med liknande träning. Vi väljer ju att registrera olika mycket. Promenad till jobbet på 30 minuter är inte jämförbart med 30 minuter backträning. Om man kunde plocka
Inställningar till topplistan hade varit toppen! 🙂
Jag vill hellre jämföra min träning med liknande träning. Vi väljer ju att registrera olika mycket. Promenad till jobbet på 30 minuter är inte jämförbart med 30 minuter backträning. Om man kunde plocka
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 10:56Niklas, att välja vilka typer av aktiviteter som ska räknas kan man redan göra. Klicka på inställningar precis ovanför topplistan så kan du välja precis vad du vill räkna med och ta bort t.ex. promenader om du vill.
Niklas, att välja vilka typer av aktiviteter som ska räknas kan man redan göra. Klicka på inställningar precis ovanför topplistan så kan du välja precis vad du vill räkna med och ta bort t.ex. promenader om du vill.