Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Försov mig idag pga behovet av 3e "Factory reset" av min mongodroid Samsung Galaxy S igår kväll. Får nog snart terminera mitt test av det här kollektivet och återgå till iPhone.

Blir man nödvändigtvis "en del av kollektivet" bara för att man har en viss telefon?

Det beror nog på vilken arbetsplats man jobbar på.

Tror inte det hänger så mycket på arbetsplatsen. Det är mer faktumet att en människas personlighet ligger i valet av telefon.

Eller nå....

Hahahaha....ja jag ringer upp folk å institutioner på min telefon samt svarar när andra...oftast tjänstemän inom psykiatrin ringer....å så barnen å hustrun naturligtvis. Känns att det räcker å mer därtill....

"you are what you call"? 😉

Har man en X-telefon tillhör man mängden {folk-som-har-en-X-telefon}

Om en sån mängd kan kallas ett kollektiv vet jag inte...

Beror på om man anser sig vara en del i det kollektivet eller inte.

Inställningar till topplistan hade varit toppen! 🙂

Jag vill hellre jämföra min träning med liknande träning. Vi väljer ju att registrera olika mycket. Promenad till jobbet på 30 minuter är inte jämförbart med 30 minuter backträning. Om man kunde plocka

Niklas, att välja vilka typer av aktiviteter som ska räknas kan man redan göra. Klicka på inställningar precis ovanför topplistan så kan du välja precis vad du vill räkna med och ta bort t.ex. promenader om du vill.

12