Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFlera topplistor
You need to log in to create posts and topics.

Är det svårt att fixa flera topplistor?

Jag har min inställd på alla aktiviteter och minuter senaste 30 dagarna.
Men jag skulle också vilja se hur långt (i km) jag och mina kompisar har sprungit de senaste 30 dagarna.

I dagsläget skiftar jag lite mellan

När du markerar "alla" löpgrenar, inkluderar det friidrott & jogging?
En del av mina löpta km är reggade så... 😉

Jag har för övrigt också min topplista inställd på antal minuter (all träning) 30 dagar, men har också ett visst intresse av antalet löpta

Du fick 17 km till i min topplista när jag lade till friidrott, men det räckte inte ända fram 😀

EDIT:
Jag har lagt till 39 aktiviteter där löpning skulle kunna ingå, men är inte alls säker på att ha fått med alla 🙂

"räckte inte ända fram" ?! Var såklart tvungen att ändra min topplista till löpta km och fick fram 226km på mig och 248km på dig. Inte riktigt nära. Men ett kortare långpass är planerat idag och DÅ kommer jag riktigt nära. Sen är ju min kurva påväg UPPÅT,

Lite OT här...men du vet väl att jag springer till jobbet idag och har returresan kvar. Kanske skall man ta en liten omväg 😀

@Anders

Du får nog fika när du tar omvägen förbi 😉

Nu vet jag det. Och det var ju bra, annars hade jag ju passerat dig aaalldeles för lätt. Nu får jag ju nästan lite motstånd t.o.m, men bara nästan... 😉

Ser fram emot att se när ditt 34 km "korta" långpass reggas ikväll 😀

Eller var det senare i veckan du skulle ta dig förbi?

Senare, hade ett lite mer långsiktigt perspektiv i tankarna nu. Har nyligen börjat träna lite mer igen, så dagens 226km kommer snarare ligga upp mot 300km om tre veckor.

Jisses vad ni är duktiga!!