Quote from Guest on 15 September 2009, 12:00Är det svårt att fixa flera topplistor?
Jag har min inställd på alla aktiviteter och minuter senaste 30 dagarna.
Men jag skulle också vilja se hur långt (i km) jag och mina kompisar har sprungit de senaste 30 dagarna.I dagsläget skiftar jag lite mellan
Är det svårt att fixa flera topplistor?
Jag har min inställd på alla aktiviteter och minuter senaste 30 dagarna.
Men jag skulle också vilja se hur långt (i km) jag och mina kompisar har sprungit de senaste 30 dagarna.
I dagsläget skiftar jag lite mellan
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 12:10När du markerar "alla" löpgrenar, inkluderar det friidrott & jogging?
En del av mina löpta km är reggade så... 😉Jag har för övrigt också min topplista inställd på antal minuter (all träning) 30 dagar, men har också ett visst intresse av antalet löpta
När du markerar "alla" löpgrenar, inkluderar det friidrott & jogging?
En del av mina löpta km är reggade så... 😉
Jag har för övrigt också min topplista inställd på antal minuter (all träning) 30 dagar, men har också ett visst intresse av antalet löpta
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 12:37Du fick 17 km till i min topplista när jag lade till friidrott, men det räckte inte ända fram 😀
EDIT:
Jag har lagt till 39 aktiviteter där löpning skulle kunna ingå, men är inte alls säker på att ha fått med alla 🙂
Du fick 17 km till i min topplista när jag lade till friidrott, men det räckte inte ända fram 😀
EDIT:
Jag har lagt till 39 aktiviteter där löpning skulle kunna ingå, men är inte alls säker på att ha fått med alla 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 13:13"räckte inte ända fram" ?! Var såklart tvungen att ändra min topplista till löpta km och fick fram 226km på mig och 248km på dig. Inte riktigt nära. Men ett kortare långpass är planerat idag och DÅ kommer jag riktigt nära. Sen är ju min kurva påväg UPPÅT,
"räckte inte ända fram" ?! Var såklart tvungen att ändra min topplista till löpta km och fick fram 226km på mig och 248km på dig. Inte riktigt nära. Men ett kortare långpass är planerat idag och DÅ kommer jag riktigt nära. Sen är ju min kurva påväg UPPÅT,
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:28Lite OT här...men du vet väl att jag springer till jobbet idag och har returresan kvar. Kanske skall man ta en liten omväg 😀
Lite OT här...men du vet väl att jag springer till jobbet idag och har returresan kvar. Kanske skall man ta en liten omväg 😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:31@Anders
Du får nog fika när du tar omvägen förbi 😉
@Anders
Du får nog fika när du tar omvägen förbi 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:34Nu vet jag det. Och det var ju bra, annars hade jag ju passerat dig aaalldeles för lätt. Nu får jag ju nästan lite motstånd t.o.m, men bara nästan... 😉
Nu vet jag det. Och det var ju bra, annars hade jag ju passerat dig aaalldeles för lätt. Nu får jag ju nästan lite motstånd t.o.m, men bara nästan... 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 15:03Ser fram emot att se när ditt 34 km "korta" långpass reggas ikväll 😀
Eller var det senare i veckan du skulle ta dig förbi?
Ser fram emot att se när ditt 34 km "korta" långpass reggas ikväll 😀
Eller var det senare i veckan du skulle ta dig förbi?
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 15:09Senare, hade ett lite mer långsiktigt perspektiv i tankarna nu. Har nyligen börjat träna lite mer igen, så dagens 226km kommer snarare ligga upp mot 300km om tre veckor.
Senare, hade ett lite mer långsiktigt perspektiv i tankarna nu. Har nyligen börjat träna lite mer igen, så dagens 226km kommer snarare ligga upp mot 300km om tre veckor.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 00:07Jisses vad ni är duktiga!!
Jisses vad ni är duktiga!!