Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 07:20De som valt Rollerblades som motions-verktyg skulle mer än mycket hålla med oss.
David // Vissa sträckor går det dessvärre inte undvika att använda cykelbanor, men annars skyr jag dem som pesten. De är ju oftast fulla av gångare eller cykelkorgar.
De som valt Rollerblades som motions-verktyg skulle mer än mycket hålla med oss.
David // Vissa sträckor går det dessvärre inte undvika att använda cykelbanor, men annars skyr jag dem som pesten. De är ju oftast fulla av gångare eller cykelkorgar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:46Dagens petimeter-ruta: antar att du menar inlines aka rullskridskor. Rollerblades är ett märke o inte extremt känsligare för grus än andra.
Fö svar ja - grus är djävulens påfund!
Dagens petimeter-ruta: antar att du menar inlines aka rullskridskor. Rollerblades är ett märke o inte extremt känsligare för grus än andra.
Fö svar ja - grus är djävulens påfund!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:49Nee, jag menade bara de personer som har köpt märket Rollerblades givetvis. Möjligen även de som har riktiga rullskridskor med två hjulpar.
Nee, jag menade bara de personer som har köpt märket Rollerblades givetvis. Möjligen även de som har riktiga rullskridskor med två hjulpar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:50Då menar du quads! 😀
Då menar du quads! 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:57Nee, såna stål som man sätter på sina vanliga skor efter att ha justerat längden med skifttnyckel.
Nee, såna stål som man sätter på sina vanliga skor efter att ha justerat längden med skifttnyckel.
Quote from Camilla Höög on 15 January 2009, 09:18Om du skojar så är det nog bra att sätta en smiley i slutet av inlägget. Det finns många ufon som mycket väl skulle kunna skriva sånt där och vara helt seriös.
Om du skojar så är det nog bra att sätta en smiley i slutet av inlägget. Det finns många ufon som mycket väl skulle kunna skriva sånt där och vara helt seriös.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:11Sorry, men när man nämner såna rullskridskor trodde jag det var givet 😉
Sorry, men när man nämner såna rullskridskor trodde jag det var givet 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:28Varför åker man rullskridskor när det finns cykel...?
😉
Varför åker man rullskridskor när det finns cykel...?
😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:32Svaret kanske finns här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=371556
Svaret kanske finns här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=371556
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:52Jag håller med Fp.DP ¤
BROOKS, när inget annat hjälper....förstår inte hur rullgrillor skulle hjälpa en smärtande bakdel.
Jag håller med Fp.DP ¤
BROOKS, när inget annat hjälper.
...förstår inte hur rullgrillor skulle hjälpa en smärtande bakdel.